  • 1. Data: 2002-10-26 19:40:03
    Temat: PIT-5
    Od: "Ona" <a...@p...onet.pl>

    Czy jest ktoś, kto wyjaśni mi wypełnienie formularza krok po kroku ??

  • 2. Data: 2002-10-26 19:43:39
    Temat: Re: PIT-5
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ona" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest ktoś, kto wyjaśni mi wypełnienie formularza krok po kroku ??

    A co w nim takiego skomplikowanego?
    Kazde pole ma zapewne numerki i opis.
    Zacznik od nr 1 i wypelniaj kolejno.
    Jak czegos nie bedziesz wiedziec to zapytaj konkretnie.

    Karol

  • 3. Data: 2002-10-27 02:01:07
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Może tak ?
    1. Oblicz zaliczkę na podatek w oparciu o dane z ksiegi "na kartce" (w
    arkuszu kalkulacyjnym ?) korzystając z ustawy PDOF i rozporządzeń do niej.
    2. Ściągnij ze strony http://infor.pl/dane/druki/
    program DRUKI IPS
    czyli plik
    http://www.ips-infor.com.pl/pliki/druki_instalacja5.
    exe
    zainstaluj program i ściagnij potrzebny formularz PIT-5
    http://www.ips-infor.com.pl/pliki/formul/pit5a.f_i
    3. Wypełnij formularz z punktu 2
    4. Jeśli zaliczki na podatek z punktu 1 i punktu 3 są takie same, to
    a) drukuj formularz z kopią
    b) podpisz oba
    c) wyślij oryginał do US
    d) zapłać zaliczkę
    e) wyślij 6-pak lecha na mój adres
    w przciwnym wypadku GOTO biuro rachunkowe ;(

    Ryszard