  • 1. Data: 2002-10-26 20:30:07
    Temat: Zaleglosci podatkowe / komornik
    Od: noname <n...@n...pl>

    Witam,

    Przez swoja glupote mam klopoty w US.
    Nachodzi mnie komornik, ktory zabral co mogl ale to kropla w morzu.
    Mam ten dlug do zejscia z tego padolu.

    Ale co z moim dzieckiem?
    Czy na nie, gdy bedzie dorosle przejdzie ten "bagaz" ?

    noname

  • 2. Data: 2002-10-27 10:10:04
    Temat: Re: Zaleglosci podatkowe / komornik
    Od: Tomek <t...@f...polbox.pl>

    noname wrote:

> [...]
    > Mam ten dlug do zejscia z tego padolu.
    >
    > Ale co z moim dzieckiem?
    > Czy na nie, gdy bedzie dorosle przejdzie ten "bagaz" ?

    Nie, jesli zrzecze sie spadku po Tobie, to rowniez Twoje zobowiazania
    nie beda go dotyczyc

    Pozdrawiam i wspolczuje.
    Pozostaje tylko praca na czarno.

    Tomek