  • Data: 2003-02-10 10:30:49
    Temat: Re: PIT-5 (2003) w formacie Excel - skad można ?ciągnąć?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel J" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b25um5$i1r$1@news.onet.pl...
    > A tak na drugim marginesie to słyszałem, że taki "system rozliczenia"
    > planuje MF wprowadzić. Podobno są już jakieś firmy w Polsce, które go
    > używają w celach testów. Czy wie ktoś coś na ten temat? Czy tylko mi ktoś
    > takich głupot naplótł?
    > PawełJ

    A było cos takiego ... chyba z dwa lata temu w zachodniopomorskim czy pomorskim,
    brały udział wybrane USy i zakady pracy, i duże i
    małe i było ponoc bardzo piknie i wszystkim to sie podobało ... no i od tego czasu
    myślą jak to wprowadzić masowo w Polsce a zapewne
    podpis elektroniczny to przyspieszy...oby.

    Sark