  • Data: 2007-11-25 08:33:46
    Temat: Re: PIT-5 za listopad
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Wawrzycki wrote:

    > To ja się podłącze z podobnym pytaniem, tylko odnośnie ryczałtu. Jego
    > też się płaci do 20 grudnia za listopad i grudzień, czy jakoś inaczej?

    Inaczej. Ustawa o zryczałtowanym podatku dochodowym...

    Art. 21.1 Podatnicy są obowiązani za każdy miesiąc obliczać
    ryczałt od przychodów ewidencjonowanych i wpłacać
    go na rachunek urzędu skarbowego w terminie do dnia 20 następnego miesiąca,
    a za miesiąc grudzień - w terminie złożenia zeznania.

    2. Podatnicy są obowiązani złożyć w urzędzie skarbowym:
    2) zeznanie według ustalonego wzoru o wysokości uzyskanego przychodu,
    wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu
    od przychodów ewidencjonowanych - w terminie do dnia 31 stycznia następnego
    roku.

    "Kwartalni" ryczałtowcy też w terminie zeznania za grudzień