  • 1. Data: 2007-11-24 22:11:16
    Temat: PIT-5 za listopad
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Witam,

    od biezacego roku nie sklada sie PIT-ow 5 co miesiac,
    a jedynie odprowadza zaliczke na podatek dochodowy.

    Jeszcze w ub. roku placac zaliczke w grudniu (za listopad)
    wnosilo sie ja w podwojnej wysokosci zaliczki wynikajacej
    z listopadowej deklaracji. Jak jest teraz?

    pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2007-11-24 22:26:07
    Temat: Re: PIT-5 za listopad
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-11-2007 o 23:11:16 Jacek P. Urbanowicz <j...@n...hot.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > wnosilo sie ja w podwojnej wysokosci zaliczki wynikajacej
    > z listopadowej deklaracji. Jak jest teraz?

    Tak samo

  • 3. Data: 2007-11-24 22:42:28
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > Tak samo

    Dziekuje. Trzeba wiec nabic szybko kosztow ;-)

  • 4. Data: 2007-11-24 23:52:19
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 24 lis 2007 w liście
    [news:op.t2bhxtfpipkhj4@unk.compnet.com.pl] t...@o...pl
    [t...@o...pl] napisał(a):

    > Tak samo

    To ja się podłącze z podobnym pytaniem, tylko odnośnie ryczałtu. Jego
    też się płaci do 20 grudnia za listopad i grudzień, czy jakoś inaczej?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 5. Data: 2007-11-25 08:33:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafał Wawrzycki wrote:

    > To ja się podłącze z podobnym pytaniem, tylko odnośnie ryczałtu. Jego
    > też się płaci do 20 grudnia za listopad i grudzień, czy jakoś inaczej?

    Inaczej. Ustawa o zryczałtowanym podatku dochodowym...

    Art. 21.1 Podatnicy są obowiązani za każdy miesiąc obliczać
    ryczałt od przychodów ewidencjonowanych i wpłacać
    go na rachunek urzędu skarbowego w terminie do dnia 20 następnego miesiąca,
    a za miesiąc grudzień - w terminie złożenia zeznania.

    2. Podatnicy są obowiązani złożyć w urzędzie skarbowym:
    2) zeznanie według ustalonego wzoru o wysokości uzyskanego przychodu,
    wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu
    od przychodów ewidencjonowanych - w terminie do dnia 31 stycznia następnego
    roku.

    "Kwartalni" ryczałtowcy też w terminie zeznania za grudzień

  • 6. Data: 2007-11-25 12:05:11
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 25 lis 2007 w liście [news:fibcc3$62k$1@nemesis.news.tpi.pl]
    cef [c...@i...pl] napisał(a):

> [...]
    > przychodu, wysokości dokonanych odliczeń i należnego ryczałtu
    > od przychodów ewidencjonowanych - w terminie do dnia 31 stycznia

    I wszystko jasne. Dzięki!