  • 11. Data: 2002-02-25 09:50:54
    Temat: Re: PIT-7
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    KX wrote:

    > Uzytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > [..]
    > zera?

    > Pytalem sie niedawno w urzedzie - powiedzieli mi ze teraz zerowych nie
    > trzeba skladac
    > oklamali mnie?
    > pozdr
    > Krzysiek

    W wielu sprawach rozne US stosuja rozne interpretacje - w moim akurat
    trzeba "zerowe" deklaracje VAT skladac. Tak informowalo ostatnio mojego
    szwagra rzetelne biuro podatkowe. Czyli widocznie taka miejscowa
    specyfika.
    ----------
    Graszka

  • 12. Data: 2002-02-25 12:23:41
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, Radosław Popławski wrote:
    [...]
    >+ Jak masz sprzedaż 0zł, to nie składasz VAT-7,

    ...co prawda były tu odmienne zdania. Prawdę mówiąc
    to już zapomniałem czy ktoś podawał podstawę... !
    (może pamiętasz ?)

    >+ a koszty przenosisz do następnej deklaracji.

    ...i jak mniemam operacji nie można powtarzać ?
    (tj. niezłożenie 2 kolejnych deklaracji spowoduje, że
    VAT z 1. przepadnie; złożenie "zerowej" powoduje że
    "się przenosi" dowolnie długo)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-02-25 16:13:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 13:23:41 +0100, w
    <P...@i...stanp
    ol.com.pl>,
    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > [...]
    >
    > ...co prawda były tu odmienne zdania. Prawdę mówiąc
    > to już zapomniałem czy ktoś podawał podstawę... !

    Nie pamiętam. Ale pamiętam, że czytałem tę podstawę (chyba jednak nie
    tutaj na grupie).

    > ...i jak mniemam operacji nie można powtarzać ?
    > (tj. niezłożenie 2 kolejnych deklaracji spowoduje, że
    > VAT z 1. przepadnie; złożenie "zerowej" powoduje że
    > "się przenosi" dowolnie długo)

    Podobno nie, wpisuje się w rubrykę kozty nieodliczone w poprzednich
    miesiącach.

  • 14. Data: 2002-02-25 16:17:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

> [...]

    > (tj. niezłożenie 2 kolejnych deklaracji spowoduje, że
    > VAT z 1. przepadnie; złożenie "zerowej" powoduje że

    Znalazłem coś takiego:
    "Jeżeli podatnik nie wykona czynności podlegającej opodatkowaniu pod.
    VAT, a dokonał zakupów w danym okresie, podatek naliczony za ten okres
    podlega rozliczeniu w najbliższym okresie, w którym czynności te
    zostaną rozliczone, nie później jednak niż w ciągu 36 m-cy od końca
    m-ca, w którym podatnik otrzymał fakturę lub dok. odp. celnej."

    Źródło: INFORMER, "Prowadzę własną firmę", 1999.

  • 15. Data: 2002-02-25 22:21:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2002, Radosław Popławski wrote:
    [...]
> [...]
    >+ VAT, a dokonał zakupów w danym okresie, podatek naliczony za ten okres
    >+ podlega rozliczeniu w najbliższym okresie, w którym czynności te

    Nie wątpię :) Problem był w tym czy trzeba w terminie (2 miesiące)
    wykazać że takie koszty były (a później niech leżą).

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (ciągle powątpiewający w kwestii VAT-7-0)