    From: "buba" <1...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-8B
    Date: Mon, 27 Jan 2003 22:11:43 +0100

    > Takich herezji dawno nie słyszałam... Normalnie drobne sie w kieszeni
    > nie zgadzają...
    >
    > Zalicze na podatek dochodowy od umów cywilnoprawnych (zlecenia, o dzieł)
    > odprowadza się do US zleceniodwacy - płatnika.
    > Potem zleceniopbiorca rozlicza się rocznie juz w swoim urzędzie
    > skarbowym. I na pewno nie na PIT-8B.
    >
    > Deklarację PIT-8B (to jest deklaracja roczna!!!) składa sie do US
    > zlecenioborcy i uwzglednia na niej wszystkie umowy zawarte przez
    > zleceniodawcę z tym konkretnym zleceniobiorcą.
    > Wszystkie!! Dla jednego zleceniobiorcy jeden zleceniodawca wystawia
> [...]
    sorryy ze nie potne...czy ja za przeproszeniem napisalem cos
    innego...napisalem cos co sie nie zgadza?
    toz ja napisalem to samo co Ty
    udzielilem pytania na odpowiedzi
    Ty rozwinelas watek, ja odpowiedzialem w skrocie..nie rozwadzilem
    sie..przeczytaj jeszcze raz pytania i moje odp..i powiedz gdzie jest
    napisana nieprawda? hmm?

    pozdr
    bubbaaa