  • 1. Data: 2009-03-09 10:21:25
    Temat: PIT-8C
    Od: i...@i...pl

    Proszę o pomoc. Pierwszy raz otrzymałam PIT-8C. W punkcie D -
    Informacja o wysokości przychodów pisze Umorzenie zaległości
    czynszowej. Czy mam się z tego rozliczyć i jakie poniosę
    konsekwencje.Dodam,że już od kilku lat rozliczam się z mężem jestem
    osobą bezrobotną i już się rozliczyliśmy za rok 2008.Proszę o szybką
    odpowiedz.Dziękuję.

  • 2. Data: 2009-03-09 10:23:25
    Temat: Re: PIT-8C
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <i...@i...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >osobą bezrobotną i już się rozliczyliśmy za rok 2008.Proszę o szybką
    odpowiedz.Dziękuję.

    No to teraz zlozycie korekte z wyjasnieniem.
    Do 30 kwietnia macie na to czas.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-09 10:33:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-03-2009 o 11:23:25 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik <i...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
    f.googlegroups.com...

    > odpowiedz.Dziekuje.
    >
    > No to teraz zlozycie korekte z wyjasnieniem.

    Warto dodać, że korekta MUSI być z wyjaśnieniem,
    jeśli nie ma wyjasnienia to nie ma korekty tylko
    jest samodenuncjacja :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-03-09 13:26:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    i...@i...pl wrote:
> [...]
    > konsekwencje.Dodam,że już od kilku lat rozliczam się z mężem jestem
    > osobą bezrobotną i już się rozliczyliśmy za rok 2008.Proszę o szybką

    wziąć nowy pit, zaznaczyć jako korekta zeznania
    dopisać ten pit-8c w pozycji inne
    napisać wyjaśnienie dlaczego składa się korektę

    wyjaśnienie i korektę wysłać do US.
    podatek dopłacić do 30 kwietnia.