  • 11. Data: 2009-01-25 10:23:31
    Temat: Re: PIT przez internet
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:glhc40$hea$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak osiagnal dochod to niezaleznie czy mu wychodzi doplata podatku, zwrot,
    > albo na 0 (PODATEK) to sklada.
    >
    > Jak nie osiagnal dochodu, nie sklada.

    Chyba PRZYCHODU a nie DOCHODU...

    marekz

  • 12. Data: 2009-01-25 10:39:54
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    MarekZ wrote:

    > Chyba PRZYCHODU a nie DOCHODU...

    Ehh bo watek mial byc o internecie :)
    Sluszna racja. Hau Hau.

    Wieslaw

  • 13. Data: 2009-01-25 10:45:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wwieslaw wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz cytaty, powoli :)
    >
    > Jak osiagnal dochod to niezaleznie czy mu wychodzi doplata podatku,
> [...]

    Przeczytałem powoli i nadal nie wiem czy jak "nie zarobił ani grosza"
    to znaczy, że miał przychód 1mln i koszty 1mln więc nie składa
    - bo nie zarobił ani grosza - dochód zero.
    Czy nie osiągnął żadnych przychodów i nie składa.

  • 14. Data: 2009-01-25 10:51:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

> [...]
    > - bo nie zarobił ani grosza - dochód zero.
    > Czy nie osiągnął żadnych przychodów i nie składa.

    PRZYCHÓD ZERO.

  • 15. Data: 2009-01-25 12:21:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > PRZYCHÓD ZERO.

    Jak to się ma do ustawy?

    "Art. 45. 1. Podatnicy są obowiązani składać urzędom
    skarbowym zeznanie, według ustalonego wzoru,
    o wysokości osiągniętego DOCHODU
    (poniesionej straty) w roku podatkowym"

    Tzn pytam gdzie w ustawie jest zapis, że nie trzeba składać
    zeznania gdy nie było przychodów?

  • 16. Data: 2009-01-25 12:30:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > - bo nie zarobił ani grosza - dochód zero.
    > Czy nie osiągnął żadnych przychodów i nie składa.

    podpuszczasz, czy ty to nie ten cef co tu jakis czas temu był jednym z guru
    podatkowch?

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 17. Data: 2009-01-25 12:37:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

    > podpuszczasz, czy ty to nie ten cef co tu jakis czas temu był jednym
    > z guru
    > podatkowch?

    Nie kadź, Budziku drogi, nie kadź...
    Pytam, bo nie moge znaleźć stosownego artykułu,
    bo albo coś pozamieniali w ustawie, albo procesor mam
    wolniejszy niz kilka lat temu i sobie po prostu nie radzę...
    Więc jak ktoś młody, szybki i bystry odszuka (albo wie bez szukania),
    skompensuje, podeprze artykułem i zapoda, to będę wdzięczny
    (wg uzgodnień)

  • 18. Data: 2009-01-25 13:03:40
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    tu mamy więcej co i jak [
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=1&dzial=153&
    id=158304&typ=news&PortalMF=68dc3033b702b4896c125088
    2f1fa177
    ]

  • 19. Data: 2009-01-26 07:00:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Jan 2009, cef wrote:

> [...]
    [...]
    > Tzn pytam gdzie w ustawie jest zapis, że nie trzeba składać
    > zeznania gdy nie było przychodów?

    Diagnoza: "syndrom trwaniczka". Taki objaw :) zaobserwowany kiedyś
    na .samochody: "skoro PoRD nie dotyczy czegoś poza drogą to nie
    dotyczy trawnika, więc nie ustanawia zakazu parkowania na trawniku,
    więc mogę na trawniku bezkarnie parkować". Czasem trzeba uzupełniać
    pytaniem czy jak w takim razie jadąc zgodnie z przepisami kogoś
    przy okazji zastrzeli to też jest bezkarny :]

    Ad rem.
    A dlaczego *zwolnienie z obowiązku* ma to być *w konkretnej ustawie*?
    Jest w Konstytucji: to *obowiązek* musi być nakazany ustawą.
    Nie ma obowiązku - nie ma nakazu.

    Jak ma działać deklaracja z UoPDoOF przy niepodleganiu pod ustawę?
    Trzy pierwsze artykuły przeczytaj, nie czterdziesty któryœ!
    Zdecydowanie przegrzałeœ procesor :)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2009-01-26 09:22:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >
    > Jak ma działać deklaracja z UoPDoOF przy niepodleganiu pod ustawę?
    > Trzy pierwsze artykuły przeczytaj, nie czterdziesty któryœ!

    No teraz to się zagotował procesor.
    Jest w ustawie obowiązek składania zeznania o osiągniętych dochodach.
    Czyli -zgodnie z Twoim rozumowaniem - jak nie mam dochodu - bo z rachunków
    mi wychodzi, że jest tyle kosztów
    co przychodów, to mogę nie składać?
    Jednak chyba brak czegoś na taki odpust od zeznania.
    Czy po prostu mam złe przywyczajenia :-)