  • 1. Data: 2009-01-24 14:53:20
    Temat: PIT przez internet
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    od dnia 01. 03. 2009r. można będzie złożyć zeznanie podatkowe przez
    internet, [ nie trzeba będzie mieć podpisu elektronicznego ] , dotyczy
    to tylko PIT37, ale jak coś do skorzystania z ulgi np. na internet. to
    chyba trzeba będzie iść i złożyć to osobiście.

  • 2. Data: 2009-01-24 16:40:40
    Temat: Jaki dokument?
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl>

    Zakupiłem jakiś czas temu programik do fakturowania - odruchowo wklepałem go
    "na magazyn" - poszedł w koszty i do księgi z vat-em.
    Później (może kwartał później) wypakowałem go z pudełka i sam zacząłem
    używać - przestał być dla mnie rzeczą "na handel".
    W związku z tym pytanie - jak to ładnie zrobić, żeby "zszedł z magazynu" i
    wszystko było w sensie księgowo/vatowym w porządku: jakiś dokument "RW"?
    Bo w sytuacji jak powyżej - programik powinien do księgi trafić chyba w
    kolumnę "pozostałe wydatki"? Czy może zostawić go "na magazynie" po wsze
    czasy ?

    --
    pozdrawiam
    Scob - gapowiec

  • 3. Data: 2009-01-24 16:41:29
    Temat: Re: Jaki dokument?
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl>

    przepraszaaam. nie ten guzik. a nie ma cancel-a w OE ;-/

  • 4. Data: 2009-01-24 22:18:04
    Temat: Re: PIT przez internet
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gupik wrote:
    > od dnia 01. 03. 2009r. można będzie złożyć zeznanie podatkowe przez
    > internet

    coś wątpię, aby jakikolwiek urząd był do tego przygotowany.
    Oni tam sprawne mają tylko czajniki do gotowania wody na herbatę.

  • 5. Data: 2009-01-24 22:20:07
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-01-2009 o 23:18:04 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > coś wątpię, aby jakikolwiek urząd był do tego przygotowany.
    > Oni tam sprawne mają tylko czajniki do gotowania wody na herbatę.

    Ci co nie mają zwrotu mogą mieć to gdzieś,
    gorzej jak masz 5k nadpłaty i pilne wydatki,
    a oni się odbiorą do zeznania za rok :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-01-24 22:20:41
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    > odbiorą

    dobiorą rzecz jasna

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-01-25 01:30:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gupik brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl ...

> [...]
    > to tylko PIT37, ale jak coś do skorzystania z ulgi np. na internet. to
    > chyba trzeba będzie iść i złożyć to osobiście.

    czyli mozna wysłac pita ktorego wypelniasz na podstawie dokumentów ktoreoni
    juz maja nie dodajac nic od siebie, tak?
    Ja w gole nierozumiem po co wypelnia sie pity, jak sie nic nie odlicza a li
    tylko przepisuje dane z pit-11/8c

  • 8. Data: 2009-01-25 03:05:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Ja w gole nierozumiem po co wypelnia sie pity, jak sie nic nie odlicza a li
    > tylko przepisuje dane z pit-11/8c

    bo tak sobie ktoś wymyślił, ze ma wysłać każdy, niezależnie od tego
    czy mu wychodzi na plus na minus czy na zero.

  • 9. Data: 2009-01-25 08:13:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    witek wrote:

    > bo tak sobie ktoś wymyślił, ze ma wysłać każdy, niezależnie od tego
    > czy mu wychodzi na plus na minus czy na zero.

    A niedawno w wątku "zerowy dochod - jaki PIT?"
    widziałem taki wpis:

    "Jeśli nie zarobił ani grosza to nie musi składać pit, jakkolwiek nie
    jest to zabronione."

    To w końcu jak dochód wychodzi zerowy, to mam obowiązek
    skladania zeznania czy nie?

  • 10. Data: 2009-01-25 09:41:12
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    cef wrote:

    > "Jeśli nie zarobił ani grosza to nie musi składać pit, jakkolwiek nie
    > jest to zabronione."

    > To w końcu jak dochód wychodzi zerowy, to mam obowiązek skladania
    > zeznania czy nie?

    Przeczytaj jeszcze raz cytaty, powoli :)

    Jak osiagnal dochod to niezaleznie czy mu wychodzi doplata podatku,
    zwrot, albo na 0 (PODATEK) to sklada.

    Jak nie osiagnal dochodu, nie sklada.

    Wieslaw