  • 1. Data: 2009-01-24 16:41:54
    Temat: jaki dokument dla rzeczy wziętej "z magazynu" na użytkowanie w firmie?
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl>

    Zakupiłem jakiś czas temu programik do fakturowania - odruchowo wklepałem go
    "na magazyn" - poszedł w koszty i do księgi z vat-em.
    Później (może kwartał później) wypakowałem go z pudełka i sam zacząłem
    używać - przestał być dla mnie rzeczą "na handel".
    W związku z tym pytanie - jak to ładnie zrobić, żeby "zszedł z magazynu" i
    wszystko było w sensie księgowo/vatowym w porządku: jakiś dokument "RW"?
    Bo w sytuacji jak powyżej - programik powinien do księgi trafić chyba w
    kolumnę "pozostałe wydatki"? Czy może zostawić go "na magazynie" po wsze
    czasy ?

    --
    pozdrawiam
    Scob - gapowiec

  • 2. Data: 2009-01-24 16:52:38
    Temat: Re: jaki dokument dla rzeczy wzietej "z magazynu" na u?ytkowanie w firmie?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-01-2009 o 17:41:54 Scob <scob_-@-_o2.pl> napisał(a):

    > Zakupi?em jaki? czas temu programik do fakturowania - odruchowo wklepa?em go
    > "na magazyn" - poszed? w koszty i do ksiegi z vat-em.
    > Pó 1/4 niej (mo?e kwarta? pó 1/4 niej) wypakowa?em go z pude?ka i sam zacz??em
    > u?ywaae - przesta? byae dla mnie rzecz? "na handel".
    > W zwi?zku z tym pytanie - jak to ?adnie zrobiae, ?eby "zszed? z magazynu" i
    > wszystko by?o w sensie ksiegowo/vatowym w porz?dku: jaki? dokument "RW"?
    > Bo w sytuacji jak powy?ej - programik powinien do ksiegi trafiae chyba w
    > kolumne "pozosta?e wydatki"? Czy mo?e zostawiae go "na magazynie" po wsze
> [...]

    Zminusuj w kol. 10 i wpisz w tym samym wierszu do kol. 13.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-24 17:02:07
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    | Zminusuj w kol. 10 i wpisz w tym samym wierszu do kol. 13.

    Ok, ale mogę to zrobić teraz, po iluś miesiącach od zakupu?

  • 4. Data: 2009-01-24 17:07:17
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-01-2009 o 18:02:07 Scob <scob_-@-_o2.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ok, ale moge to zrobiae teraz, po ilu? miesi?cach od zakupu?

    No własnie teraz powinieneś to zrobić skoro zmieniłeś przeznaczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-24 17:08:46
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 24-01-2009 o 18:02:07 Scob <scob_-@-_o2.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ok, ale moge to zrobiae teraz, po ilu? miesi?cach od zakupu?

    Jeszcze jedno - program to jest WNiP, zakładam że jest poniżej
    3500zł netto, w przeciwnym razie trzeba amortyzować.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-01-24 17:11:02
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl>

    | Jeszcze jedno - program to jest WNiP, zakładam że jest poniżej
    | 3500zł netto, w przeciwnym razie trzeba amortyzować.

    nene, kwota kilkuset zł.

  • 7. Data: 2009-01-25 00:23:06
    Od: "Scob" <scob_-@-_o2.pl>

    | Dnia 24-01-2009 o 18:02:07 Scob <scob_-@-_o2.pl> napisał(a):

    | No własnie teraz powinieneś to zrobić skoro zmieniłeś przeznaczenie.

    to jeszcze - JAK?
    Co wpisac w księdzie? jak wpisac w księdzie? jak to powinno wyglądać? (że na
    deklaracjach sumy mi sie nie zmienią, ale... - tak żeby było porządnie a
    legalnie..?

  • 8. Data: 2009-01-25 09:13:55
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Już napisałem, wystarczy przeczytać :-)