eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT za czerwiec zlozony a 'zapomniane' fakrutry kosztowe › Re: PIT za czerwiec zlozony a 'zapomniane' fakrutry kosztowe
    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT za czerwiec zlozony a 'zapomniane' fakrutry kosztowe
    Date: Wed, 26 Jul 2006 10:56:32 +0200

    Mariusz_MANIEK wrote:

    > wysłałem PIT5 do US, zapłaciłem podatek :( ale okazało się, że nie
    > wprowadziłem FV kosztowych za czerwiec (3 szt). Czy mogę je wrzucić w
    > KPiR w lipcu ?

    Rozumiem, że nie były to towary hadlowe i materiały podstawowe.
    Nikt jak dotąd nie podał na tej grupie podstawy do istnienia zakazu.

    > Co z VAT - przepadł :( (Z tego co kojarzę to mogę
    > zaliczyc tylko netto a z VAT zrobić prezent dla kaczek ?)

    Przy *typowych* (np. nie media) fakturach VAT odliczenie jest "w
    miesiącu otrzymania lub następnym"

    > Mam też FV z lutego i tej to już wogóle nie da się wrzucić w koszta
    > bez robienia korekt ?

    KPiR nadal możesz wrzucić.
    VAT tylko korekta.

    > Korekt nie chcę robić, bo po co zwracać na siebie uwagę ;-)

    Bez przesady. Czasami kontrola na początku nie jest zła, bo wyłapie
    błedy zanim staną się *dużymi* błędami.