  • 1. Data: 2009-01-23 12:27:43
    Temat: PIT za grudzień
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie jakieś osły się chwalą w radyjoku, że już nie ma teraz podwójnie PIT
    za listopad i 0 za grudzień. Mówią o 2009 czy już o 2008?
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 2. Data: 2009-01-23 12:33:24
    Temat: Re: PIT za grudzień
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Tristan pisze:
    > Witam,
    >
    > właśnie jakieś osły się chwalą w radyjoku, że już nie ma teraz podwójnie PIT
    > za listopad i 0 za grudzień. Mówią o 2009 czy już o 2008?
    za 2008 to już chyba za późno?
    do 15 grudnia było ?

    michał

  • 3. Data: 2009-01-23 12:36:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 23 styczeń 2009 13:33
    (autor Usrobo
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <glcdek$4mv$1@news.onet.pl>):

    > za 2008 to już chyba za późno?
    > do 15 grudnia było ?

    No ale chwalą się, to pytam, czy nie przegapiłem, że coś takiego wprowadzili
    kiedyśtam.

  • 4. Data: 2009-01-23 12:56:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-23, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > właśnie jakieś osły się chwalą w radyjoku, że już nie ma teraz podwójnie PIT
    > za listopad i 0 za grudzień. Mówią o 2009 czy już o 2008?

    Od 1.1.2010.

    http://www.gofin.pl/nowe_okno.php?id_temat_html=2835
    4&id_pismo=509&i=0
    Art. 44. ust 6.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-01-23 19:58:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 23 styczeń 2009 13:56
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Od 1.1.2010.

    czyli dotyczyć będzie dopiero listopada 2010?

  • 6. Data: 2009-01-23 20:12:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-23, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > czyli dotyczyć będzie dopiero listopada 2010?

    IMHO tak, ale ja się nie znam :]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl