  • 1. Data: 2009-01-23 11:25:33
    Temat: jak to zaksięgować w KPIR?
    Od: Optymista <e...@g...com>

    Kupuje sobie przez internet hosting w USA. Na jakiej podstawie mogę to
    sobie zaksięgować do KPIR? Czy w tym celu muszę zażądać jakiejś
    faktury i to nie takiej przesłanej drogą elektroniczna, a zwykłą
    pocztą? (o ile zechcą mi taką wysłać)

  • 2. Data: 2009-01-23 11:44:46
    Temat: Re: jak to zaksięgować w KPIR?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 03:25:33 -0800, Optymista napisał(a):

    > Kupuje sobie przez internet hosting w USA. Na jakiej podstawie mogę to
    > sobie zaksięgować do KPIR?

    Na podstawie invoice czyli faktury.

    > Czy w tym celu muszę zażądać jakiejś
    > faktury

    Tak.

    > i to nie takiej przesłanej drogą elektroniczna, a zwykłą
    > pocztą? (o ile zechcą mi taką wysłać)

    Ma byc zgodna z prawem obowiązującym w kraju wystawcy czyli w USA a nie w
    PL. Jeśli prawo USA dopuszcza wysyłanie mailem i druk przez odbiorcę, to
    nasz urząd skarbowy nie ma może takiej faktury kwestionować. Ja tam prawa
    hamerykańskiego nie znam. Przepuszczam, ze nasze urzędy skarbowe też ;)