  • 1. Data: 2004-12-13 08:26:24
    Temat: PIT5 i ub. zdrowotne narastajaco
    Od: "Carlos" <c...@o...pl>

    Witam
    Prowadze DG z KPiR ubezpieczenia społeczne wpisuję do książki. W listopadzie
    wyszedł mi dochód narastający od początku roku ponad kwotę wolną 2790. Do
    tej pory nie skladalem PIT 5.
    Obliczylem zaliczkę na pod. doch. ok. 300zł. Czy od tej kwoty odejmuję całe
    ubezpieczenie zdrowotne narastająco od początku roku i podatku nie płacę czy
    tylko zdrowotne za listopad i płace ok 150zł plus za grudzień czyli ok.
    300zł.
    Dzięki z góry za pomoc .

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-12-13 08:34:14
    Temat: Re: PIT5 i ub. zdrowotne narastajaco
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Carlos wrote:

> [...]
    > całe ubezpieczenie zdrowotne narastająco od początku roku i podatku
    > nie płacę czy tylko zdrowotne za listopad i płace ok 150zł plus za

    Odejmujesz całe od początku roku

  • 3. Data: 2004-12-13 08:37:37
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Odejmujesz całe od początku roku

    No coś tak jakby.
    Tylko, że 7,75% !!!!!!!!!!!!
    Mimo, że płacisz 8,25%.
    Tak więc nie całą składkę zdrowotną odejmujesz.

    Tu nas rząd szwabi o 0,5%.... ech.....