  • 1. Data: 2004-12-13 01:05:13
    Temat: kupno dzialki ? na kogo ?
    Od: "gizmo" <g...@t...pl>

    Witam

    Mam zamiar kupic dzialke rolna. Dostalem juz warunki zabudowy na siebie.
    Moje pytanie jest nastepujace czy jesli moj ojciec bedzie chcial wziac
    kredyt na budowe domu to czy on musi byc wlascicielem dzialki czy moge byc
    ja ?

    Z gory dziekuje za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-14 23:31:23
    Temat: Re: kupno dzialki ? na kogo ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Dec 2004, gizmo wrote:
    >+ Moje pytanie jest nastepujace czy jesli moj ojciec bedzie chcial wziac
    >+ kredyt na budowe domu to czy on musi byc wlascicielem dzialki czy moge byc
    >+ ja ?

    ...przecież to nie jest sprawa "musi".
    To jest sprawa czy jakiś bank *chce* pożyczyć pieniądze na takich
    warunkach ? IMHO przeszkód nie ma :[ - ale całkiem sporo banków
    *nie chciało* dać kredytu... pod zastaw lokaty :> kiedy kiedyś
    o taki things pytałem :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)