    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT8C dla rozliczającego sie liniowym 19%
    Date: Thu, 19 Apr 2007 12:22:16 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704190907580.2792@a64wrk...

    > Wychodzi że w "36" trafiłem przypadkowo :]
    > Nie powiem Ci, bo PIT-8C nie zwalczałem, ale na oko wygląda że
    > dobrze
    > piszesz.

    Uważam, że powinien być PIT-37, a przynajmniej ja tak robię. A
    PIT-ów 8C miewam i po 10 szt... No ale każdy zanosi co chce, w tym
    przypadku zapewne to jest kompletnie bez znaczenia czy się to
    wpisze w "36" czy w "37" bo i tak nic do zwrotu nie będzie. Gdyby
    był zwrot, zapewne mogłoby to byc pretekstem do jego opóźnienia.

    marekz