  • 1. Data: 2004-01-08 17:12:45
    Temat: PIt
    Od: "Ewa K" <e...@o...pl>

    Prosze o porade ,nie wiem co zrobic . Moja corka pracowala 9 dni w styczniu
    na umowe zlecenie . W czerwcu wyjechala do U.S.A.. na 15 miesiecy . Dzisiaj
    przyslali jej Pit ,nie odebralam ,czy ja musze ja rozliczyc,czy nie ,co
    robic Pozdrawiam Ewa

  • 2. Data: 2004-01-08 17:42:35
    Temat: Re: PIt
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Ewa K" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Dzisiaj
    > przyslali jej Pit ,nie odebralam ,czy ja musze ja rozliczyc,czy nie ,

    ;-)
    Nieodebranie PITu to tylko utrudnienie dla córki. Ona MUSI się rozliczyć.
    Firma już dopełniła swych formalności wysyłając PIT. Gdyby nawet w ogóle
    PITu nie wysłała, to i tak córka MUSI się rozliczyć z US.

    Kuba

  • 3. Data: 2004-01-09 07:30:10
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Jeśli za 9 dni dostała mniej niż 2789,68 zł to zrób za nią PITa i dostanie
    zwrot podatku
    Chyba się Wam to opłaca co ?????
    TH

  • 4. Data: 2004-01-09 12:01:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    XYZ wrote:

> [...]
    > Firma już dopełniła swych formalności wysyłając PIT. Gdyby nawet w ogóle
    > PITu nie wysłała, to i tak córka MUSI się rozliczyć z US.

    Co to znaczy "musi" ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-01-09 18:01:55
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Co to znaczy "musi" ?

    Ma obowiązek. Jak nie to przysolą jej kare pienięzną.
    Lepiej?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk