eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku › Re: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
  • Data: 2010-04-27 13:33:11
    Temat: Re: PKO BP żąda zaświadczenie o zapłaceniu podatku od spadku
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Apr 2010 14:36:30 +0200, Ranger napisał(a):

    > znając życie ta pinda powoła się na przepis z regulaminu banku którego
    > nie musi Ci pokazywać, nagraj tą bladź żeby ją dokładnie zacytować. :)

    Jak obiecywałem, zapytałem centralę o podstawę prawną.
    Pewnie trochę to potrwa zanim odpowiedzą, ale chętnie zaczekam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
    do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
    audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
    których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
    prof. Janusz Kawecki