  • 1. Data: 2004-02-03 08:21:27
    Temat: [PLATNIK 6] wysyłka bez danych???
    Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Po zmianie Platnika 5 na 6 mam cos takiego:
    - na potwierdzeniu wysylki mam tak: osoba posylajaca: nieznany i osoba
    potwierdzajaca - nieznany. Wysylka z kontekstu biura rachunkowego.
    Mieliscie cos takiego?, bo info platnika oczywiscie nie zarejestrowalo
    takiego bledu (ach te ifolinie)
    Pozdrawiamn
    Adam

  • 2. Data: 2004-02-03 09:18:32
    Temat: Re: [PLATNIK 6] wysyłka bez danych???
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Ja na potwierdzeniu mam :
    osoba wysyłająca : Administrator
    osoba potwierdzająca : Administrator
    TH

  • 3. Data: 2004-02-03 13:56:30
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Gąska Balbinka wrote:

> [...]
    > potwierdzajaca - nieznany. Wysylka z kontekstu biura rachunkowego.
    > Mieliscie cos takiego?, bo info platnika oczywiscie nie zarejestrowalo

    Mam to samo.
    Olewam problem bo wygląda, że dokumenty dochodzą OK

  • 4. Data: 2004-02-03 14:08:49
    Od: "Ryszard G." <rysgar@ SPAM wp.pl>

    Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja na potwierdzeniu mam :
    > osoba wysyłająca : Administrator
    > osoba potwierdzająca : Administrator
    > TH
    > Użytkownik "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Mnie też płatnik 6 znać nie chce, a przynajmniej nie drukuje danych na
    potwierdzeniu.
    Płatnik 5 drukował jak trzeba. W 6 nie zmieniałem użytkowników a wszystkie
    dane/ustawienia "przeniosły się" z piątki.

    Ryszard

  • 5. Data: 2004-02-04 14:10:52
    Od: "zikom" <S...@w...pl>

> [...]
    > potwierdzajaca - nieznany. Wysylka z kontekstu biura rachunkowego.
    > Mieliscie cos takiego?, bo info platnika oczywiscie nie zarejestrowalo

    U mnie płatnik 6 nie drukuje na potwierdzeniach opisu wysyłki, jeżeli opis
    jest kilku zdaniowy to na wydruku jest tylko ostatnie kilka słów :-((