    From: a...@p...onet.pl (Arjos)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POMOC ???
    Date: Sat, 30 Nov 2002 22:47:07 +0000 (UTC)

    Dn 30 lis 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >Witam szanownych grupowiczow.
    >Mam pytanie..
    >Prowadze dzialalnosc gospodarcza ( jako jedyny wlasciciel) ale od 3 lat
    >moim wspolnikiem jest kolega-nigdzie nie zarejestrowany.Wlascicielem
    >przedsiebiorstwa jestem tylko ja. Rozliczenia fifnasnowe z moim
    >"wspolnikiem" nastepuja w sposob tylko nam znany. Codzi o to, ze to ja
    >odpowiadam w calosci przed wszelkimi instytucjami i sadami za dzialanie
    >firmy. Moj wspolnik chce abym go wciagnal jakos do firmy-chodzi mu o
    >zabezpieczenie ze go nie oszukam. W tej chwili jest on moim
> [...]

    Kazda zmiana w statusie wlascicielskim w tym przypadku pociagnie za soba
    zmiany NIP REGON itd...
    w wypadku kazdego rodzaju spolki, srodki trwale wejda do niej z twojego
    majatku - czy to przez aport,czy przez sprzedaz

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...