    From: Fizzzi <f...@w...ciach.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POMOCY, remanent likwidacyjny, czy konieczny ?
    Date: Thu, 22 Jun 2006 11:27:34 +0200

    Fizzzi napisał(a):

    > ale ja bylem opodatkowany w formi ryczaltu (bez vat)
    > wiec pit-5 mnie nie obowiazuje
    ja zrobilem tak ze napisalem kartke i napisalem na niej ze remanent
    likwidacyjny zamknieto na kwocie 0zl i napisalem ze przepraszam ze tak
    pozno i poprosilem o nienaliczanie mi kar. Poprostu nic wiecej nie moge
    zrobic. Mam nadzieje ze nie beda mnie karac a jak juz to nie wiecej jak
    1000 zl :|

    --
    Fizzzi
    GaduGadu #5311582