  • 1. Data: 2004-02-11 10:41:08
    Temat: POMOCY!!! - zmiana siedziby firmy
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Firma (sp. z o.o.) zmienila siedzibe i .... zaczely sie klopoty. US nie chce
    przyjac zgloszenia zadajac aktualnego REGON-u, umowy rachunku bankowego i
    umowy najmu lokalu, w ktorym miescie sie siedziba.

    Na nowy REGON bede czekal jeszcze jakies dwa tygodnie

    Umowa rachunku bankowego jest na stry adres i znow nie wiem jak dlugo potrwa
    zmiana danych (bank internetowy)

    Umowy najmu nie bede mial nigdy, bo siedziba firmy miesci sie w moim
    mieszkaniu (na szczescie mam do niego tytul prawny).

    I teraz pytanie - mam obowiazek zgloszenia zmiany siedziby, a z drugiej
    strony US odmawia przyjecia dokumentow. Jak skompletuje dokumenty (choc z
    umowa najmu bedzie problem) to skolei beda sie czepiac, ze nie zglosilem
    zmiany danych w terminie. Czy ktos moze mi podac, gdzie moge znalezc spis
    dokumentow, ktorze jestem zobowiazany dostarczyc do US - koniecznie z
    podstawa prawna, zebym mogl sie na nia powolac w US.

  • 2. Data: 2004-02-11 15:03:32
    Temat: Re: POMOCY!!! - zmiana siedziby firmy
    Od: "robert" <g...@g...pl>

    proponuje wyslac poleconym i czekac na informacje zwrotna z US z prosba o
    uzupelnienie brakujacych danych
    1. zmiana w rejestrze (dzialanosci lub KRS)
    2. regon
    3. umowa z bankiem
    4. jak maz tytul do lokalu to tryeba to udowodnic w US i tzle

    robert

  • 3. Data: 2004-02-11 20:55:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, j23 wrote:
    [...]
    >+ I teraz pytanie - mam obowiazek zgloszenia zmiany siedziby, a z drugiej
    >+ strony US odmawia przyjecia dokumentow.

    Czy US podał ci podstawę prawną odmowy ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-12 10:28:10
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Wed, 11 Feb 2004, j23 wrote:
    > [...]
    >
    > Czy US podał ci podstawę prawną odmowy ?

    Nie podał, pani na dzienniku podawczym oswiadczyla, ze ona tego nie przyjmie
    i juz!!! A ja nie chce robic awantury, bo sie po prostu boje... Nie mam
    czasu ani pieniedzy na uzeranie sie z US. Niestety nigdzie nie moge znalezc
    przepisow, ktore regulowalyby kwestie jakie dokumenty musze zlozyc przy
    zmianie siedziby zeby sie na nie powolac. Powoli dochodze do wniosku, ze
    takowych nie ma i wszystko zalezy od widzimiesie konkretego US.