    From: "j23" <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POMOCY!!! - zmiana siedziby firmy
    Date: Thu, 12 Feb 2004 11:28:10 +0100

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0402112154530.-702511@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Wed, 11 Feb 2004, j23 wrote:
    > [...]
    >
    > Czy US podał ci podstawę prawną odmowy ?

    Nie podał, pani na dzienniku podawczym oswiadczyla, ze ona tego nie przyjmie
    i juz!!! A ja nie chce robic awantury, bo sie po prostu boje... Nie mam
    czasu ani pieniedzy na uzeranie sie z US. Niestety nigdzie nie moge znalezc
    przepisow, ktore regulowalyby kwestie jakie dokumenty musze zlozyc przy
    zmianie siedziby zeby sie na nie powolac. Powoli dochodze do wniosku, ze
    takowych nie ma i wszystko zalezy od widzimiesie konkretego US.