  • Data: 2002-08-14 10:28:09
    Temat: Re: PZU zwraca wartosc samochodu netto!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dante" <d...@h...com> wrote in message
    news:ajatsp$cng$1@news.tpi.pl...
    > Walcz ale nie wiem czy cos ci to da. Mnie Hestia zrobila w konia, po
    > miesiącu wycenili naprawe samochodu na 18000 a wyplacili 10000 twierdzac
    ze
    > mam sobie go sprzedac bez naprawy. Ja niestety juz go naprawialem gdyz byl
    > on mi niezbednie potrzebny do pracy. Mnie naprawa wyniosla 14000. Jak
    > powiedzialem ze sie odwolam to powiedzieli ze i tak mi to nic nie da.

    Gdy bylismy mali spiewalismys obie piosenke o wilku i trzech swinkach.

    Lecz gdy dochodzilo do momentu dby swinkitrzy zatrzasnelly drzwi
    "on powiedzial ze jest zly i wystrzezyl nan ie kly"

    To nieodmiennie dodawalismy
    "a one byly naiwne i mu uwierzyly"

    A jak Pan mysli - jaki interes miala Hestia mowic Panu,
    ze mna pan sprawe do wygrania ?

    Wystrzezyli kly, a Pan uwierzyl...

    To niestety normalna praktyka towarzystw ubezpieczeniowych.
    Klienci ustepuja, a jaknnie, to ida do dadu...
    po 2 latach proponuja ugode o zaplate "naleznosci glownej"
    bez odsetek bez zwrotu kosztow procesu...

    jescze czasem postrasza, ze zarzadaja jakichcs dalszych ekspertyz aklient
    jest szczesliwy,
    ze moze cos wyrwac... towarzystwo ma 2 letni kredyt darmowy...

    Boguslaw