  • Data: 2009-03-16 16:24:17
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Mar 2009, MarkX wrote:

    > Polska..........
    > Jeszcze mi powiedz, ze musze gdzies na boku pisac, ze to wyslalem poczta,
    > tamto kurierem, po tamto koles przyszedl osobiscie

    Pamiętaj że dyskusję zaczęła firma bez kasy rejestrującej.
    Procent klientów dokonujących zapłaty przelewem i odbioru osobistego
    jak mniemam jest niewielki (acz w zeszłym miesiącu tak kupiłem :)),
    a w przypadku wpłaty gotówką OCZYWIŚCIE musi to mieć gdzieś zapisane
    - aby móc wykazać "poziom sprzedaży wchodzący do limitu kasy fiskalnej"!
    W pozostałych przypadkach rzeczywiście wykazać obowiązek dokumentowania
    formy wydania jest trudno.

    Ale już pisałem - USom rzadko się chce, ale jak się chce, to sprawdzą
    na poczcie. "Mówi Pan, że wysłał Pan kurierem? - to niech Pan powie
    którym, sprawdzimy, do tego niech Pan wyjaśni z jakiego powodu zaniża
    Pan koszty, bo co prawda wolno Panu ale dziwne to jakieś ze Pan
    faktur od kuriera nie ewidencjonuje" ;)

    > a jeszcze inna paczke
    > przekazalem Pani Marysi, bo ma tania umowe z kurierem.

    No a jak inaczej US zrobi kontrolę krzyżową u Pani Marysi??
    Skoro ona dokonuje "wydania w imieniu", to albo ona, albo
    Ty macie przychód i obrót :P (z okazji "nieodpłatnego
    świadczenia" jak nie było zapłaty).
    Jak odpłatnie to f-ra od p.Marysi, jak nieodpłatnie to f-ra
    wewnętrzna dla siebie "za p.Marysię".

    pzdr, Gotfryd