  • Data: 2004-06-03 08:06:17
    Temat: Re: Paragon fiskalny zamiast faktury?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Jun 2004, PiotrS wrote:
    [...]
    >+ Czyli, ze wlasciwie mozna, ale jak sie US uprze, to nie mozna?
    >+ O to mniej wiecej chodzi?

    Inaczej: że przy sporych kwotach znacznie mocniej bym się zastanawiał.
    Wobec powszechnej niechęci (reakcji tak księgowych jak i biura
    podatkowego na widok paragonu w książce) oraz nienapotkania
    dotychczas na orzecznictwo mam pewne opory - być może jest jakiś
    niuans którego nie zauważyłem (aczkolwiek pewnie Maddy by mi
    go już wytknęła :)).

    >+ O normalnosci to ja tu nawet nie osmielam sie myslec.

    Ano. Z przekonania że litera prawa jest za mną może wyniknąć
    w razie czego co najwyżej kwestia czy warto się fatygować
    do WSA :]
    A wobec zbójeckiego prawa ktore AFAIR nie nakazuje zwrotu
    opłaty skarbowej od SŁUSZNEGO odwołania :> jest problem
    jak "sprawiedliwie" wywalczyć niesłuszne obciążenie
    podatkiem o wartości np. "złotych polskich pięć"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)