  • 1. Data: 2008-06-23 09:28:57
    Temat: Paragon i dane na nim
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Czy na paragonie z kasy fiskalnej w sklepie bedacym wlasnoscia osoby
    fizycznej prowadzacej DG musza byc dane tejze osoby tzn. imie i nazwisko,
    numer NIP? Czy moze byc nazwa sklepu?

    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

  • 2. Data: 2008-06-23 17:39:16
    Temat: Re: Paragon i dane na nim
    Od: "viruuss" <v...@o...pl>

    Uzytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisal w
    wiadomosci news:23062008.7E4B9510@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > także "_")
    > "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    > nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

    witam
    na 100 % musi byc numer NIP
    i adres instalacji kasy
    jezeli adres instalacji kasy jest inny niz adres pod którym jest
    zarejestrowana dzialalnosc , to musza byc 2 adresy ( np 00-000 xxxxx,
    ul.cccccccccc, PKT Sprzedazy xxxxxxx)
    paragon musi byc polaczony z wlascicielem urzadzenia , wiec powinna na nim
    znajdowac sie nazwa pod która jest zarejestrowana DG i nr NIP
    oczywiscie dotyczy to urzadzenia pracujacego w trybie fiskalnym , a nie
    kasy traktowanej jako "kalkulator"
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-06-23 20:31:04
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > jezeli adres instalacji kasy jest inny niz adres pod którym jest
    > zarejestrowana dzialalnosc , to musza byc 2 adresy ( np 00-000 xxxxx,
    > ul.cccccccccc, PKT Sprzedazy xxxxxxx)

    Bzdura.
    Jeden adres. Miejsca "zainstalowania" kasy.

    --
    Loko

  • 4. Data: 2008-06-23 20:53:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Jun 2008, Loko wrote:

    > Bzdura.
    > Jeden adres. Miejsca "zainstalowania" kasy.

    ...chyba że mowa o przewoźnym p. sprzedaży.
    Dla porzadku - przepis:
    http://www.gofin.pl/5,35,28650,0.html

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-06-23 21:02:02
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > ...chyba że mowa o przewoźnym p. sprzedaży

    Oczywiste :-)
    Ciężko w Jelczu z ziemniakami wozić gościa od legalizacji kasy co by
    wprowadzał zmiany na bieżąco :-)
    Pomijajac Wpis do Ewidencji :-)

    --
    Loko

  • 6. Data: 2008-06-24 06:44:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 23 czerwiec 2008 22:53
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0806232252020.2304@quad>):

    > ...chyba że mowa o przewoźnym p. sprzedaży.

    To dlaczego w zabrskich barach U MacDonalda jest adres właściciela?
    Przynajmniej był z dwa lata temu, jak się cieszyłem, że będzie gdzie
    napisać, że mają ten szajs megaprzesolony[1] (w efekcie nie napisałem,
    tylko przestałem kupować, ale to detal).

    [1] Swoją drogą, to jest aż dziwne, że tak co do milimetra zorganizowany
    proces produkcji ma taką dziurę w postaci soli. Np. w Rudzie Śliskiej
    frytki są w miarę dobrze solone, a w Zabrzu ociekają solą...

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2008-06-26 07:45:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > [1] Swoją drogą, to jest aż dziwne, że tak co do milimetra zorganizowany
    > proces produkcji ma taką dziurę w postaci soli. Np. w Rudzie Śliskiej
    > frytki są w miarę dobrze solone, a w Zabrzu ociekają solą...

    To znaczy że w Zabrzu są dobrze solone, a w Rudzie niejadalne bez posolenia.
    ;-)

  • 8. Data: 2008-06-30 23:55:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 09:45
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g46361$183$1@news.onet.pl>):

    > To znaczy że w Zabrzu są dobrze solone, a w Rudzie niejadalne bez
    > posolenia. ;-)

    No cóż, zawsze możesz poprosić dodatkową sól, skoro lubisz oblepione solą.
    Ja niestety zabrskie muszę wywalić do kosza. Dlatego po prostu już tam nie
    kupuję.

    Aha, dzisiaj byłem w Bytomiu, też nie ociekały solą... Widać tylko zabrskie
    bary mają problem z solniczką.

    --
    Tristan