  • 1. Data: 2002-09-07 18:08:32
    Temat: Picu, picu mój dziedzicu ;-)
    Od: "klon G.N." <k...@h...com>

    Przedwyborczy optymizm?

    Nie minęło jeszcze sto dni urzędowania wicepremiera Grzegorza Kołodki, a już
    wiele wskaźników zapowiada ożywienie gospodarki.

    Chórowi optymistów potwierdzających rządowe przewidywania niestety nie
    wtórują analitycy powiązani z niemieckimi bankami - komentuje w
    "Rzeczpospolitej" Paweł Jabłoński.

    Według publicysty, tak się składa, że w czasie, gdy rząd zapowiada
    ożywienie, za Odrą przewidywania koniunktury gospodarczej są złe. Podobnie
    sytuacja wygląda w całej Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych.

    "Oczywiście możemy (a nawet powinniśmy) rozwijać się szybciej niż kraje
    rozwinięte, ale trudno sobie wyobrazić zdecydowane odbicie naszej gospodarki
    w sytuacji, gdy nasi partnerzy handlowi przeżywają kłopoty" - uważa
    Jabłoński.

    Zdaniem publicysty, dzień, w którym Polska stanie się tygrysem Europy, jest
    jeszcze odległy, a utrzymywanie optymistycznych prognoz jest efektem nie
    tyle analizy kondycji gospodarki, ile zbliżających się wyborów
    samorządowych.

    Jabłoński ostrzega, że przyjęcie zbyt optymistycznych wskaźników wzrostu
    gospodarczego może spowodować przeszacowanie wpływów w przyszłorocznym
    budżecie. Dlatego najprawdopodobniej pod koniec roku wskaźniki te ulegną
    zmianie.

    "Również inne deklaracje rządu, jak na przykład ostatnia o niezmienianiu
    podatków, po wyborach mogą się zmienić. Czego nikomu nie życzę" - konkluduje
    komentator.

    http://info.onet.pl/549881,10,1,0,120,686,item.html?

  • 2. Data: 2002-09-08 09:08:23
    Temat: Re: Picu, picu mój dziedzicu ;-)
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klon G.N." <k...@h...com> napisał w wiadomości
    > Przedwyborczy optymizm?

    Rzeczywiście jesteś klon. Poszukaj sobie innej grupy na tego typu posty.

  • 3. Data: 2002-09-08 14:43:52
    Od: "G. N." <k...@h...com>

    Użytkownik Sławomir Malibo <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:alf45h$asn$...@s...icm.edu.pl...

    > Użytkownik "klon G.N." <k...@h...com> napisał w wiadomości
    > >

    > Rzeczywiście jesteś klon. Poszukaj sobie innej grupy na tego typu posty.

    Omijaj je jak ci nie pasują?