  • Data: 2003-02-06 12:21:36
    Temat: Re: Pierwszy PIT-5 w roku
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A poza tym dla spokojnego snu mozna "w biurze obslugi podatnika" zapytac
    > mile Panie
    > ktora interpretacje "tutejszy urzad stosuje".

    Np. mój US twardo stoi na stanowisku "nie ma dochodu - nie ma PITa"
    Mam jednak podejrzenie, że gdyby się kiedyś kto uparł to mógłby
    próbować nałozyć jakiś mandacik za niezłożenie, bo IMHO najbliższy
    brzmieniu przepisów jest chyba jednak pogląd, że zaliczka to jedno, a
    deklaracja to drugie i trzeba ją składać niezaleznie od wysokości dochodu.

    Pix