    From: "Piotr A. Dybczyński" <d...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pilne-numeracja KPiR
    Date: Wed, 25 May 2005 18:25:03 +0200

    W liście nadanym Wed, 25 May 2005 10:33:06 +0000 (UTC) "nocnyMarek"
    <n...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Jednego tu nie rozumiem,
    > jeśli wszyscy są zgodni, ze numeracja musi być ciągła od początku roku,
    > to w takim razie po po MKR, Rachmistrz Insertu i inne programy typu KPiR
    > zgodnie dają możliwość oddzielnej numeracji dla każdego miesiąca?
    > Czyżby wszyscy autorzy tych programów zmówili się,
    > by wpuszczać ich użytkowników w maliny?

    Jak zaczynałem DG (1998) to poczytałem sobie różne mądre książeczki (pełne od
    cytatów z ustaw i rozporządzeń) a wśród nich ABC Small Biznesu pana
    Markowskiego. Tam jak byk było wprost napisane, że numerować można każdy
    miesiąc od jedynki (i tak robię od początku). Dodatkowo produkuję księgę z
    wyraźnie wydzielonymi kartami dla każdego miesiąca, oznaczonymi nazwą
    miesiąca, więc o żadnych pomyłkach nie ma mowy.

    Dla purystów można się umówić, że numer miesiąca jest składnikiem numeru wpisu
    i jest już po kolei przez cały rok.

    Ciekawe, czy w ostatnim wydaniu ABC SB jest nadal taki zapis, może ktoś
    zajrzy?

    Pozdrawiam
    PAD

    --