    From: Michal <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pismo od ZUS-u z 23.10.2003 .... SKANDAL
    Date: Wed, 21 Jan 2004 12:36:33 +0100

    In article <bulbv4$2bl$1@mail.insert.com.pl>, N...@i...com.pl
    says...

    > A jak to zrobiles ze wogole odpowiedzieli - ja wysylalem do nich dwa
    > polecone i zero jakiejkolwiek odpowiedzi - pierwszy z listow wysylalem jakis
    > rok temu....
    >
    > Tomek

    to pismo lezalo u nich od 23 pazdz. 2003 a jak zadzwonilem 15 stycznia
    2004 i zapytalem sie dlaczego nie mam skladki za sierpien 2003 to
    dopiero wtedy pewnie zorientowali sie ze nie wyslali pisma do mnie w tej
    sprawie.... "Ja tu widze niezly burdel - siostro..."

    pozatym jakies pol roku temu ze tak powiem wkurzylem sie i to ostro na
    nich, tak wiec wylallem pisemko w ktorym NAKAZALEM im prekazac moje
    zalegle skladki (za 28 mies.) na moje konto w przeciwnym razie kieruje
    sprawe do sadu - odpowiedz byla po 7 dniach...

    A zaleglych skladek nie widze do dzis - tlumacza sie ze musza przepuscic
    moje deklaracje jeszcze raz przez system - no ale jak dlugo mozna to
    robic???? poczekam jeszcze jakis czas a pozniej zaczne bombardowac
    Warszawe telefonami....
    Michal