  • 1. Data: 2004-01-21 07:53:37
    Temat: Pismo od ZUS-u z 23.10.2003 .... SKANDAL
    Od: Michal <m...@p...onet.pl>

    No wlasnie wczoraj dostalem pismo z ZUS-u,ktore bylo wydrukowane
    23.10.2003 roku - a wiec podejrzewam ze tego samego dnia musi byc
    wyslane a oni wyslali mi dopiero po moim telefonie w sprawie
    nieprzekazania jednej skladki do OFE.... SKANDAL!!!

    Pozatym mam pytanie do grupowiczow - czy jest wsrod was ktos kto podal
    ZUS do sadu???
    Michal

  • 2. Data: 2004-01-21 08:06:55
    Temat: Re: Pismo od ZUS-u z 23.10.2003 .... SKANDAL
    Od: Tomek <N...@i...com.pl>

> [...]
    > wyslane a oni wyslali mi dopiero po moim telefonie w sprawie
    > nieprzekazania jednej skladki do OFE.... SKANDAL!!!

    A jak to zrobiles ze wogole odpowiedzieli - ja wysylalem do nich dwa
    polecone i zero jakiejkolwiek odpowiedzi - pierwszy z listow wysylalem jakis
    rok temu....

    Tomek

  • 3. Data: 2004-01-21 08:46:58
    Od: "WP" <w...@p...onet.pl>

    > A jak to zrobiles ze wogole odpowiedzieli - ja wysylalem do nich dwa
    > polecone i zero jakiejkolwiek odpowiedzi - pierwszy z listow wysylalem jakis
    > rok temu....

    -no no -to ja jestem szczesciarzem -napisalem do ZUS-u w sprawie nie
    przekazywania przez nich skladki do OFE to nie dosc ze mi odpisami w 2 tygodnie
    to jeszcze zalaczyli aktualny wydruk przekazywanych przez nich skladek -ciekawe.

    POzdrawiam, WP

  • 4. Data: 2004-01-21 09:51:28
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Michal wrote:

    > Pozatym mam pytanie do grupowiczow - czy jest wsrod was ktos kto podal
    > ZUS do sadu???

    Tak, ja. I wygralem. Ale bylo to w 1998 roku. Chodzilo o nienalezne
    odsetki, ktorych sie ode mnie domagali. Czyli ZUS nie jest instytucja, z
    ktora "nie da sie wygrac".

    marekz

  • 5. Data: 2004-01-21 11:35:20
    Od: Michal <m...@p...onet.pl>

    > Tak, ja. I wygralem. Ale bylo to w 1998 roku. Chodzilo o nienalezne
    > odsetki, ktorych sie ode mnie domagali. Czyli ZUS nie jest instytucja, z
    > ktora "nie da sie wygrac".
    >
    > marekz

    Kurde - ja mam troche inna sytuacje.... Zus musi mi oddac do OFE 29
    zaleglych skladek!!!!
    Caly czas sie tlumacza zie musza przepuscic moje deklaracje ponownie
    przez system..... Ale jak dlugo mozna to robic!!!!!!
    Michal

  • 6. Data: 2004-01-21 11:36:33
    Od: Michal <m...@p...onet.pl>

    In article <bulbv4$2bl$1@mail.insert.com.pl>, N...@i...com.pl
    says...

    > A jak to zrobiles ze wogole odpowiedzieli - ja wysylalem do nich dwa
    > polecone i zero jakiejkolwiek odpowiedzi - pierwszy z listow wysylalem jakis
    > rok temu....
    >
    > Tomek

    to pismo lezalo u nich od 23 pazdz. 2003 a jak zadzwonilem 15 stycznia
    2004 i zapytalem sie dlaczego nie mam skladki za sierpien 2003 to
    dopiero wtedy pewnie zorientowali sie ze nie wyslali pisma do mnie w tej
    sprawie.... "Ja tu widze niezly burdel - siostro..."

    pozatym jakies pol roku temu ze tak powiem wkurzylem sie i to ostro na
    nich, tak wiec wylallem pisemko w ktorym NAKAZALEM im prekazac moje
    zalegle skladki (za 28 mies.) na moje konto w przeciwnym razie kieruje
    sprawe do sadu - odpowiedz byla po 7 dniach...

    A zaleglych skladek nie widze do dzis - tlumacza sie ze musza przepuscic
    moje deklaracje jeszcze raz przez system - no ale jak dlugo mozna to
    robic???? poczekam jeszcze jakis czas a pozniej zaczne bombardowac
    Warszawe telefonami....
    Michal

  • 7. Data: 2004-01-21 13:06:47
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam.
    Nie wiem jak to jest ale ja tez mam problem ze składkami przekazywanymi do
    OFE a konkretnie z jedna.
    W zezzlym roku trafilo mi sie ze jedna ze skladek byla bardzo duza mozna
    powiedziec ze 3X tyle co normalnie i oczywiscie kiedy przyszla do OFE ???? -
    przyszla opóxniona o 3 miesiące !!!! a normalne skladki za nastepne miesiace
    w standardowej wysokosci dochodzily na czas .
    Wniosek jest jeden ZUS speclanie przetrzymuje duże skladki bo dokumnety do
    ZUS wypelnaila ten sam pracodawca i tu nie moglo byc pomylki.
    OK ale przejdźmy do tej nie przelanej skladki , znowu po kliku miesiacach
    trafila sie jesczze wekasz skaldka do przeslania i co sie z nia stalo
    ??????????? ta to juz zaginela na dobre i ani widu ani słuchu !!!
    a przypominanm pracodawca jest ten sam !!!.
    Uważam ze dzialania ZUS w sparwie przesylania skłądke sa celowe, siedzi tam
    pewnie jakis dupek i patrzy a tą skladke przelejemy ta za duza to buch
    dokumnet do kosza itd.

    pozdr
    Krzysztof Bajorek