eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPismo z ZUS o nie złożeniu deklaracji - pomimo zlikwidowanej DG. › Re: Pismo z ZUS o nie złożeniu deklaracji - pomimo zlikwidowanej DG.
    From: "sunset" <s...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pismo z ZUS o nie złożeniu deklaracji - pomimo zlikwidowanej DG.
    Date: Fri, 12 May 2006 20:18:35 +0200

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e42ilk$kpe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "sunset" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > przypominając,

    > dniem

    > A w ZUS złożono wyrejestrowanie?

    Na 99,99% tak - w moim imieniu dokonało tego biuro rachunkowe. W
    poniedziałek spytam,ale nie mam raczej wątpliwości. Po wtóre : UM swoją
    decyzję przesłał poza mną, również do US i ZUS, a zatem...

    Rozumiem, że czy tak, czy owak, nie martwić się , gdyż mam decyzję UM i nie
    prowadzę DG od kilku miesięcy, a ZUS może co najwyżej słać kolejne pisma,a
    racja jest po mojej stronie ?