  • 1. Data: 2006-05-12 17:49:16
    Temat: Pismo z ZUS o nie złożeniu deklaracji - pomimo zlikwidowanej DG.
    Od: "sunset" <s...@c...pl>

    Witam

    W dniu dzisiejszym listonosz przyniósł list polecony,a w nim pismo, iż ZUS
    wzywa mnie do złożenia deklaracji rozliczeniowej za 02/2006, przypominając,
    iż nie dopełnienie tego obowiązku będzie skutkowało naliczeniem wymiaru
    składek z urzędu, a także naliczenie opłaty dodatkowej - zgodnie z art 47
    ust z 13/10/98 o syst.ub. społ.

    Wszystko pięknie - z tym, że zgodnie z decyzją UM (na mój wniosek), z dniem
    10/01/2006 jestem wykreślony z ewidencji DG, a moje biuro rachunkowe
    wyrejestrowało mnie jako płatnika składek.

    Czy przejmować się tym, czy jechać do tego bur^pałacu, celem sprostowania
    tego, co jest oczywiste ?

    Ręce opadają.

  • 2. Data: 2006-05-12 18:01:31
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "sunset" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyrejestrowało mnie jako płatnika składek.
    >
    > Czy przejmować się tym, czy jechać do tego bur^pałacu, celem sprostowania

    A w ZUS złożono wyrejestrowanie?

  • 3. Data: 2006-05-12 18:18:35
    Od: "sunset" <s...@c...pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sunset" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > przypominając,

    > dniem

    > A w ZUS złożono wyrejestrowanie?

    Na 99,99% tak - w moim imieniu dokonało tego biuro rachunkowe. W
    poniedziałek spytam,ale nie mam raczej wątpliwości. Po wtóre : UM swoją
    decyzję przesłał poza mną, również do US i ZUS, a zatem...

    Rozumiem, że czy tak, czy owak, nie martwić się , gdyż mam decyzję UM i nie
    prowadzę DG od kilku miesięcy, a ZUS może co najwyżej słać kolejne pisma,a
    racja jest po mojej stronie ?

  • 4. Data: 2006-05-12 18:20:58
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 maj o godzinie 20:01, na pl.soc.prawo.podatki, Majkaa napisał(a):

    > A w ZUS złożono wyrejestrowanie?

    Piszesz li tylko po to by pisać - czy też czasami zadasz sobie trud
    zapoznania się z treścią posta na który odpowiadasz?
    Widzisz fragment o biurze i płatniku składek?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 5. Data: 2006-05-12 18:26:06
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "sunset" <s...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czy przejmować się tym, czy jechać do tego bur^pałacu, celem
    > sprostowania tego, co jest oczywiste ?
    >
    > Ręce opadają.

    Jesli bedziesz dysponowac potwierdzonym przez ZUS ZWPA (papierowym
    lub elektronicznym) to olac. Jak nie bedziesz dysponowac, to
    pojechac lub zadzwonic.

    marekz

  • 6. Data: 2006-05-12 20:14:23
    Od: "m." <m...@W...pl>

> [...]
    nie
    > prowadzę DG od kilku miesięcy, a ZUS może co najwyżej słać kolejne pisma,a

    Może mnie zlinczują ale... (z doświadczeń własnych - US od tej drugiej
    strony - nie podatnika) ....ale UM od długiego czasu nie raczy wysłać
    informacji do US, owszem z tego co kojarzę to powinni, ale powinność
    powinnością, a życie życiem. Od razu zastrzegam - nie wiem jak jest w ZUS. A
    ja jako US świecę oczami -jak organ państwowy po raz n-ty żądam tych samych
    dokumentów, i się czepiam.

    m. (tymczasowo nabierająca doświadczenia w okopach wroga)