    From: "Paweł Ubysz" <...@u...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit 14 - zwrot nadpłaty wkładu mieszkaniowego
    Date: Sat, 8 Mar 2003 16:21:09 +0100

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303081539410.-319097@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > Czy mamy rozumieć że to zostało jakoś odliczone (od dochodu,
    > od podatku,...) ?

    > IMHO - jeśli są to twoje pieniądze które *były* w całości
    > opodatkowane - to co najwyżej PCC by się należał :> (od
    > pożyczki, którą spółdzielnia sobie zrobiła...)
    > Natomiast jeśli to był twój przychód który został zwolniony
    > (lub odliczony) z podatku - to owszem, ale sądzę że inaczej:
    > ty sam musisz "potraktować" i opodatkować :(
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Dokładnie , to było tak:
    Wpłaciłem na mieszkanie 300tys.Pierwsza wpłata w 1999 - ulga od PODATKU
    Z tego , odliczyłem od PODATKU 19% z kwoty dozwolonej , nie pamiętam
    dokładnie , ale chyba ok 170 tys zł , - odliczenie w sumie ( od 1999 do 2001
    ok 32 tys )
    ostatnie odliczenie miałem w 2001 , wpłaciłem w tym roku 55 tys , odliczyłem
    19% od kwoty , o którą w 2001 wzrosła kwota do odliczeń , bodajże 7 tys -
    odliczenie wyniosło ok 1300 zł.
    W 2002 dostałem za spółdzielni zwrot ok.20 tys zł.
    I otrzymałem PIT 14

    I co mam robić??

    Pozdrawiam,
    Paweł Ubysz