eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPit 36 pytanie niewtajemniczonego w zawilosci prawa podatkowego › Re: Pit 36 pytanie niewtajemniczonego w zawilosci prawa podatkowego
  • Data: 2007-04-26 08:21:26
    Temat: Re: Pit 36 pytanie niewtajemniczonego w zawilosci prawa podatkowego
    Od: "Pawel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sytuacja bardzo podobna do twojej:
    > Jestem saperem. Gdzieś mi wypadła zawleczka z granatu. Właśnie go
    > odłożyłem na bok i szukam zawleczki pod stołem. Jeśli nie znajdę, to czy
    > mogę zamiast niej włożyć jakiegoś patyka? I jaki musi być gruby/
    > :)
    Rozumiem aluzje.
    Dalem sie wrobic w ta dzialanosc nie majac o niej zielonego pojecia- trudno,
    głupi byłem. Działalnosc była mineła potrwała 2 miesiące, a teraz ostatnia
    przeszkoda czyli US i bedzie to za mną.
    Zeby nie komplikowac sobie sprawy zrezygnowalem ze wszelkich odliczeń, a
    jedyny moj przychod potwierdzaja dwie faktury.
    Jak w zwiazku z tym ma wygladac ta ksiazka w ktorej maja sie znalesc dwa
    zapiski o przychodach??

    Nie chciałbym zeby granat wystrzelił juz nawet wole zaplacic ten wiekszy
    podatek bez odliczen.

    Pawel