  • Data: 2010-03-10 14:58:11
    Temat: Re: Pit-37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-03-2010 15:45, SpielMann pisze:
    > Witam.
    > Obliczyłem swój pit-37 i w polu 122. (Różnica między podatkiem należnym
    > a sumą zaliczek pobranych przez płatników) wyszła mi złotówka do
    > dopłaty... Słyszałem, że do kwoty 5 zł nie trzeba płacić...

    Ja wiem, że odpowiedzi nie dostanę, ale...

    Gdzie/ od kogo słyszałeś???

    Trzeba płacić nawet 1 grosz.

    > A jeśli tak
    > to czy musze zrobić to w kasie US czy wystarczy przelew bankowy?

    Boję się, że to poważne pytanie...

    O ile tylko twój US prowadzi ogólnie dostępną kasę to MOŻESZ zapłacić
    gotówką. Często to jest agencja jakiegoś banku a nie kasa urzędu i ssą
    prowizje.

    Przelew jest prawidłowy zawsze.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl