  • 1. Data: 2010-03-10 14:45:51
    Temat: Pit-37
    Od: "SpielMann" <a...@o...pl>

    Witam.
    Obliczyłem swój pit-37 i w polu 122. (Różnica między podatkiem należnym a
    sumą zaliczek pobranych przez płatników) wyszła mi złotówka do dopłaty...
    Słyszałem, że do kwoty 5 zł nie trzeba płacić... A jeśli tak to czy musze
    zrobić to w kasie US czy wystarczy przelew bankowy?

    SpielMann

  • 2. Data: 2010-03-10 14:58:11
    Temat: Re: Pit-37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-03-2010 15:45, SpielMann pisze:
> [...]
    > a sumą zaliczek pobranych przez płatników) wyszła mi złotówka do
    > dopłaty... Słyszałem, że do kwoty 5 zł nie trzeba płacić...

    Ja wiem, że odpowiedzi nie dostanę, ale...

    Gdzie/ od kogo słyszałeś???

    Trzeba płacić nawet 1 grosz.

    > A jeśli tak
    > to czy musze zrobić to w kasie US czy wystarczy przelew bankowy?

    Boję się, że to poważne pytanie...

    O ile tylko twój US prowadzi ogólnie dostępną kasę to MOŻESZ zapłacić
    gotówką. Często to jest agencja jakiegoś banku a nie kasa urzędu i ssą
    prowizje.

    Przelew jest prawidłowy zawsze.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-03-11 20:30:56
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "SpielMann" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Słyszałem, że do kwoty 5 zł nie trzeba płacić... A jeśli tak to czy musze
    > zrobić to w kasie US czy wystarczy przelew bankowy?

    Do paru zł (5?) US-y nie gonią. Koszty wezwań > kwoty.
    Tak jest od paru lat. Ale ja bym zadzwonił.
    Co US to inna RP :(
    CEzarys

  • 4. Data: 2010-03-11 20:51:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cezarys wrote:
    > Użytkownik "SpielMann" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Do paru zł (5?) US-y nie gonią.

    zapomniales dodac do paru złotych odsetek nie gonią.

    za niewpłacenie nawet 1 gr podatku jak chcą to sie dowalą, a kary są
    spore i pare razy pokryją koszty wezwań.

  • 5. Data: 2010-03-11 21:35:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010, witek wrote:

    > zapomniales dodac do paru złotych odsetek nie gonią.
    >
    > za niewpłacenie nawet 1 gr podatku jak chcą to sie dowalą,

    To jedno (i prawda)

    > a kary są spore i pare razy pokryją koszty wezwań.

    Ale kary są dopiero za "uporczywe" lub "mimo wezwania".
    Samo niewpłacenie *SWOJEGO* podatku (to ważne, płatnik ma
    gorzej) nie jest obłożone sankcją.
    A przynajmniej nie było, kiedy ostatnio sprawdzałem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2010-03-12 01:59:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > A przynajmniej nie było, kiedy ostatnio sprawdzałem ;)

    A ja wolę nie sprawdzać. :)

    Chociaż po raz trzeci mam z nimi na pieńku właśnie.