  • 1. Data: 2006-04-24 13:08:49
    Temat: Pit 37 - rozliczenie kosztów pracy
    Od: "aaa" <k...@t...pl>

    Proszę o pomoc
    jak obliczyć koszty pracy jeżeli pracowałem powiedzmy do 15 lipca w jednej
    firmie a od 17 lipca w drugiej. Niestety zostałęm zastopowany juz na samym
    początku pitu, a chęci miałem szczere

  • 2. Data: 2006-04-24 13:30:44
    Temat: Re: Pit 37 - rozliczenie kosztów pracy
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "aaa" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmie a od 17 lipca w drugiej. Niestety zostałęm zastopowany juz na samym

    Jesli chodzi ci o ten 1 dzień przerwy, to nie ma to żadnego znaczenia.Z
    tytułu stosunku pracy koszty wynosza maksymalnie 1227 lub 1533,84 /jesli
    dojeżdzasz/, albo 1840,77 /jesli pracujesz jednoczesnie w 2 zakładach/ lub
    2300,94 /jeśli pracujesz jednoczesnie w 2 zakładach i dojezdzasz/

  • 3. Data: 2006-04-24 13:47:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    aaa wrote:
> [...]
    > firmie a od 17 lipca w drugiej. Niestety zostałęm zastopowany juz na samym

    102.25 * 12

    pracowałeś w sumie 12 miesiecy.

  • 4. Data: 2006-04-25 04:53:14
    Od: "aaa" <k...@t...pl>

    właśnie urodziło mi się nastepne pytanie, o jednoczesność pracy w dwóch
    zakładach, rozumiałem to bez "jednoczesności " tzn. jeżeli pól roku
    pracowałęm w jednym zakładzie i pół w drugim to liczyłem zwiekszone koszty
    (tak jakbym pracował w dwoch w przeciągu roku podatkowego), niby mi
    napisałas jednak zapytam czy jednoczesność pracy jest konieczna, co w
    wypadku kiedy przez 2 miesiące pracowałęm w dwoch zakładach jednocześnie a
    resztę roku raz w jednym raz w drugim.
    Bardzo dziękuję za cierpliwość, za pomoc również.
    rt

  • 5. Data: 2006-04-25 12:15:53
    Od: <g...@n...pl>

> [...]
    > samym

    > Jesli przez dwa m-ce pracowałes jednoczesnie w dwóch zakładach, to za ten
    okres należa ci sie podwyższone koszty uzyskania, za pozostałe 10 m-cy juz
    nie.

  • 6. Data: 2006-04-25 13:12:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    aaa wrote:
> [...]
    > napisałas jednak zapytam czy jednoczesność pracy jest konieczna, co w
    > wypadku kiedy przez 2 miesiące pracowałęm w dwoch zakładach jednocześnie a

    Jeżeli w ciągu danego roku przez jakikolwiek okres czasu pracowałeś
    jednocześnie w dwóch zakładach, to wówczas możesz przyjąć wyższy limit z
    tego tytułu.
    Sumujesz KUP z obu zakładów i przycinasz do wyższego limitu jeśli
    przekroczyły.

    Jeżeli nie było jednoczesności (liczy się stan faktyczny, a nie fakt
    zmiany pracy w którymś tam miesiącu), to wówczas masz limit standardowy.

    Oddzielną sprawą są podniesione kwoty miesięczne KUP w przypadku
    dojeżdżania do zakładu pracy. Je liczy się miesięcznie, za każdy miesiąc
    w którym się dojeżdżało.