    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit 37 - rozliczenie kosztów pracy
    Date: Tue, 25 Apr 2006 08:12:58 -0500

    aaa wrote:
    > właśnie urodziło mi się nastepne pytanie, o jednoczesność pracy w dwóch
    > zakładach, rozumiałem to bez "jednoczesności " tzn. jeżeli pól roku
    > pracowałęm w jednym zakładzie i pół w drugim to liczyłem zwiekszone koszty
    > (tak jakbym pracował w dwoch w przeciągu roku podatkowego), niby mi
    > napisałas jednak zapytam czy jednoczesność pracy jest konieczna, co w
    > wypadku kiedy przez 2 miesiące pracowałęm w dwoch zakładach jednocześnie a
    > resztę roku raz w jednym raz w drugim.

    Jeżeli w ciągu danego roku przez jakikolwiek okres czasu pracowałeś
    jednocześnie w dwóch zakładach, to wówczas możesz przyjąć wyższy limit z
    tego tytułu.
    Sumujesz KUP z obu zakładów i przycinasz do wyższego limitu jeśli
    przekroczyły.

    Jeżeli nie było jednoczesności (liczy się stan faktyczny, a nie fakt
    zmiany pracy w którymś tam miesiącu), to wówczas masz limit standardowy.

    Oddzielną sprawą są podniesione kwoty miesięczne KUP w przypadku
    dojeżdżania do zakładu pracy. Je liczy się miesięcznie, za każdy miesiąc
    w którym się dojeżdżało.