  • 1. Data: 2006-09-22 17:21:12
    Temat: Pit36 problem z rozliczeniem!
    Od: "Edd" <info@wu>

    Witam,
    Mam nastepujacy problem:
    Wypelnilem Pit 36 w programie "Pity 2005". Mialem 2 pity: Pit 11 i pit 8B i
    tylko z tych zrodel mailem dochod. (umowa o prace i umowa zlecenie) I tu
    pytanie czy jest mozliwe ze bede musial doplacic podatek? Wyszlo mi w
    punkcie J w kolumnie 182 ze mam do zaplacenia 351 zl! Z czego to wynika?

  • 2. Data: 2006-09-22 18:39:15
    Temat: Re: Pit36 problem z rozliczeniem!
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

> [...]
    > pytanie czy jest mozliwe ze bede musial doplacic podatek? Wyszlo mi w
    > punkcie J w kolumnie 182 ze mam do zaplacenia 351 zl! Z czego to wynika?

    Z różnicy między zaliczkami a kwotą podatku naleznego za rok podatkowy.

  • 3. Data: 2006-09-23 02:13:13
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Edd wrote:
> [...]
    > pytanie czy jest mozliwe ze bede musial doplacic podatek? Wyszlo mi w
    > punkcie J w kolumnie 182 ze mam do zaplacenia 351 zl! Z czego to wynika?

    za duża różnica jak na mój gust. chyba, że ktoś ci źle potrącał
    zaliczki, albo coś skopałeś.

    A czemu pit-36, a nie pit-37 i czemu, że tak zapytam teraz, a nie 5
    miesiecy temu.

  • 4. Data: 2006-09-23 07:01:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Sep 2006, witek wrote:

    > za duża różnica jak na mój gust. chyba, że ktoś ci źle potrącał zaliczki,

    ...albo dużo zarobił? :)

    > A czemu pit-36, a nie pit-37 i czemu, że tak zapytam teraz, a nie 5 miesiecy
    > temu.

    ...może wrócił zza granicy? :)

    pzdr, Gotfryd
    (gdybający i sugerujący iż oryginalny post podpada pod
    wniosek "mało danych"!)

  • 5. Data: 2006-09-23 17:21:23
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...albo dużo zarobił? :)

    > ...może wrócił zza granicy? :)

    może.
    Dlatego pytam.
    Tylko za granicą pit 11 i pit-8b nie wystawiają.
    Za to wystawiają pit-53 :) i się zaraz zapytam, kto źle zaliczki na
    podatek odprowadzał.

  • 6. Data: 2006-09-25 11:07:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Sep 2006, witek wrote:

    > Tylko za granicą pit 11 i pit-8b nie wystawiają.

    Ups... no nie wystawiają :)

    pzdr, Gotfryd