  • 1. Data: 2006-09-22 09:36:49
    Temat: mam już regon...
    Od: "zappa" <f...@w...pl>

    Witam posiadam już regon.
    Czy aby prowadzić firmę usługową na księdze dochodów i rozchodów koniecznie
    musze założyć konto gospodarcze?
    Mam konto indywidualne w mBanku, czy to niewystarczy?
    dzieki za info

  • 2. Data: 2006-09-22 10:07:59
    Temat: Re: mam już regon...
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-09-2006 o 11:36:49 zappa <f...@w...pl> napisał:

    > Witam posiadam ju? regon.
    > Czy aby prowadziae firm? us?ugow? na ksi?dze dochodów i rozchodów
    > koniecznie
    > musze za?o?yae konto gospodarcze?
    > Mam konto indywidualne w mBanku, czy to niewystarczy?
    > dzieki za info

    Ten temat wraca jak bumerang.
    Gotfryd jak grupwy ścisłowiec-legalista wykazuje komplikacje przy
    posiadaniu
    jedengo konta do wszytskiego, natomiast kilka innych osób posiada tylko
    jedno konto
    i nie narzekają. Sprawdź więc archiwum grupy i zrób jak uważasz :)

  • 3. Data: 2006-09-22 11:57:53
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "zappa" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koniecznie musze założyć konto gospodarcze?
    > Mam konto indywidualne w mBanku, czy to niewystarczy?
    tak naprawde zalezy to od regulaminu banku.
    Jezeli dopuszcza transakcje zwiazne z DG w ramach konta prywatnego to nie ma
    problemu.
    Zwykle jednak banki wymagaja zalozenia konta dla DG - bo chca zarobic
    (platne / drozsze przelewy, oplaty za prowadzenie rachunkow, etc...).

    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2006-09-22 17:00:07
    Temat: Re: mam ju? regon...
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    zappa <f...@w...pl> wrote:

    > Czy aby prowadzi? firm? us?ugow? na ksi?dze dochodów i rozchodów koniecznie
    > musze za?o?y? konto gospodarcze?
    > Mam konto indywidualne w mBanku, czy to niewystarczy?

    Oplaci Ci sie zalozyc mbiznes w mbanku - przelewy do ZUS i US bedziesz mial
    darmowe i jeszcze mozliwy latwy debet.

    a.