  • Data: 2004-05-06 07:37:07
    Temat: Re: Platnik 6 - nie moge potwierdzic wysylki
    Od: Bunio <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-05-05 21:48, Użytkownik Domino napisał:
    > w nowym platniku 6.02 po przekazaniu zestawu do ZUS, nie moge go
    > potwierdzic, pisze "Brak adresu strony WWW" i "Brak adresu docelowego". w
    > opcjach jest wszystko po staremu czyli www.dokumenty.zus.wroclaw.pl

    Proponuję zadzwonić do lokalnego oddziału ZU$ i poprosić o przesłanie
    mailem pliku oop.txt

    ewentualnie .... mogę wysłać na priv-a

    A jeśli nie chce wam się kombinować z plikiem to proponuję wejść na
    stronę serwera dokumentów (www.dokumenty.wroclaw.zus.pl- bo jego to
    dotyczy) i wejść na stronę pobieranie potwierdzenia pobrać ręcznie a
    potem zarejestrować z pliku

    Identyfikator potwierdzenia jest w zakładce wysyłka w zestawach
    wysłanych dotyczących danego dokumentu.

    Pozdrawiam

    Bunio