  • 1. Data: 2004-05-05 19:48:45
    Temat: Platnik 6 - nie moge potwierdzic wysylki
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    w nowym platniku 6.02 po przekazaniu zestawu do ZUS, nie moge go
    potwierdzic, pisze "Brak adresu strony WWW" i "Brak adresu docelowego". w
    opcjach jest wszystko po staremu czyli www.dokumenty.zus.wroclaw.pl

  • 2. Data: 2004-05-06 07:37:07
    Temat: Re: Platnik 6 - nie moge potwierdzic wysylki
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-05-05 21:48, Użytkownik Domino napisał:
    > w nowym platniku 6.02 po przekazaniu zestawu do ZUS, nie moge go
    > potwierdzic, pisze "Brak adresu strony WWW" i "Brak adresu docelowego". w
    > opcjach jest wszystko po staremu czyli www.dokumenty.zus.wroclaw.pl

    Proponuję zadzwonić do lokalnego oddziału ZU$ i poprosić o przesłanie
    mailem pliku oop.txt

    ewentualnie .... mogę wysłać na priv-a

    A jeśli nie chce wam się kombinować z plikiem to proponuję wejść na
    stronę serwera dokumentów (www.dokumenty.wroclaw.zus.pl- bo jego to
    dotyczy) i wejść na stronę pobieranie potwierdzenia pobrać ręcznie a
    potem zarejestrować z pliku

    Identyfikator potwierdzenia jest w zakładce wysyłka w zestawach
    wysłanych dotyczących danego dokumentu.

    Pozdrawiam

    Bunio

  • 3. Data: 2004-05-06 15:33:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 6. maja 2004 09:37 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Bunio:

    Tak, jest to jakiś dziwny błąd Płatnika. Infolinia rozkłada rynce.

    > Proponuję zadzwonić do lokalnego oddziału ZU$ i poprosić o przesłanie
    > mailem pliku oop.txt

    A co to za plik? Co się z nim robi?

    > ewentualnie .... mogę wysłać na priv-a

    Poproszę, jak to pomoże na ten problem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-05-06 20:46:03
    Od: "Misiek" <m...@g...krakow.pl>

    > ewentualnie .... mogę wysłać na priv-a

    Bardzo proszę o przesłanie tego pliku na priv-a (wytnij XXXX z adresu).
    Co z tym plikiem trzeba zrobić?

    Z góry dziękuję :)

    Pozdrawiam
    Ania

  • 5. Data: 2004-05-07 13:51:30
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Tak, jest to jakiś dziwny błąd Płatnika. Infolinia rozkłada rynce.
    Zaden blad platnika i infolinia wcale nie rozklada rak.

    Po prostu ZUS zklikwidowal na jakis czas gdanski serwer i zrobil sie
    balagan.
    Potwierdzenia mozesz pobrac recznie z www.dokumenty.wroclaw.zus.pl a
    adres wysylki dokumentow ustaw sobei na inny niz gdanski (czyli warszawski
    albo wroclawski).

    MAciej

  • 6. Data: 2004-05-07 16:08:04
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
    > Zaden blad platnika i infolinia wcale nie rozklada rak.
    >
    > Po prostu ZUS zklikwidowal na jakis czas gdanski serwer i zrobil sie
    > balagan.

    E tam. Przecież napisał, że wysyłał do Wrocławia

    > Potwierdzenia mozesz pobrac recznie z www.dokumenty.wroclaw.zus.pl a
    > adres wysylki dokumentow ustaw sobei na inny niz gdanski (czyli
    warszawski
    > albo wroclawski).

    Mam tak samo; wysyłka do Wrocławia.
    Bezpośrednio z programu nie daje się pobrać, jedynie ręcznie.

    Mam wrażenie, że program ma kłopoty z odczytem danych z bazy Accessa -
    występują opóźnienia, które już kilka razy doprowadziły u mnie do
    zawieszenia się programu. Przecież baza 8 mega to chyba nie szczyt jej
    możliwości ?

    pozdrawiam
    Ryszard