  • 1. Data: 2010-01-20 10:03:52
    Temat: Płatnik 8 - problem z ZWUA
    Od: "inst4nce" <i...@g...pl>

    Tworzę dokument ZWUA. Przy weryfikacji nie ma błędów.
    Gdy wrzucam ZWUA do zestawu, to pojawiają się ostrzeżenia:
    -----
    "Jeśli wypełniono dokument wyrejestrowania z ubezpieczeń i nie dokonuje się
    ponownego zgłoszenia na dokumencie ZUS ZUA lub ZUS ZZA wówczas należy
    wyrejestrować również wszystkich członków rodzin zgłoszonych do ubezpieczeń
    przez danego ubezpieczonego"
    -----
    i na liście [Miejsca wystąpienia błędu] wrzuca
    * bieżące ZWUA
    oraz
    * ZWUA (losowej) osoby, która już dawno nie pracuje i nie jest członkiem
    rodziny ubezpieczonego

    Czy ktoś miał takie coś w nowym Płatniku?

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2010-01-20 11:37:17
    Temat: Re: Płatnik 8 - problem z ZWUA
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    Najlepiej zadzwoń na infolinię Płatnika tel.0801446002, tam powinieneś
    uzyskać konkretną pomoc przy rozwiązywaniu problemów z Płatnikiem. Jednak
    wydaje mi się, że w bazie dokumentów masz "podpiętego" i nie
    wyrejestrowanego jakiegoś członka rodziny osoby, którą próbujesz obecnie
    wyrejestrować.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2010-01-20 12:58:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Najlepiej zadzwoń na infolinię Płatnika tel.0801446002, tam powinieneś

    Swoja droga to jest rozboj w mialy dzien, ze nie maja normalnego numeru
    stacjoanarnego, na ktory moglbym zadzwonic placac 5 groszy na minute.
    Dzwoniac na powyzszy numer - tak zwany "z podzialem oplaty" (nie wiem, co to
    za "podzial") trzeba zaplacic czasem i 12-krotnie drozej!
    Toz to krypto-audiotele jest!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-01-20 14:13:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    SDD wrote:

    > Swoja droga to jest rozboj w mialy dzien, ze nie maja normalnego
    > numeru stacjoanarnego, na ktory moglbym zadzwonic placac 5 groszy na
    > minute.

    Zadzwoń sobie na normalny stacjonarny do inspektoratu
    w Twoim mieście. Znajdzie się ktoś, kto Ci pomoże.

  • 5. Data: 2010-01-20 21:34:05
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Zadzwoń sobie na normalny stacjonarny do inspektoratu
    > w Twoim mieście. Znajdzie się ktoś, kto Ci pomoże.
    Jednak zdecydowanie szybciej i taniej będzie wydać te 12 razy więcej
    dzwoniąc do speców na 801...

    Bo ja jeszcze w żadnym inspektoracie nie spotkałem kogoś kto pomógłby w
    płatniku w sytuacji kiedy tej pomocy mi potrzeba.
    Może pecha miałem przez te 10 lat z programem

    --
    PawełJ

  • 6. Data: 2010-01-21 08:07:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-01-2010 22:34, pawelj pisze:
> [...]
    > płatniku w sytuacji kiedy tej pomocy mi potrzeba.
    > Może pecha miałem przez te 10 lat z programem

    Ty? Cała Polska ma z nim pecha od 10 lat :-(

    Swoją drogą też mi wywaliło taki komunikat w sytuacji gdy w firmie nikt
    nigdy nie zgłaszał członków rodziny.

    Ignoruję po prostu. Wysyła się i potwierdza ok.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-01-22 09:31:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-20 13:58, SDD pisze:
    > Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Swoja droga to jest rozboj w mialy dzien, ze nie maja normalnego numeru
    > stacjoanarnego,

    majom. Sym tam dzwynię, bu mym talko komyrki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek