    From: "Polus" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik-Przekaza Eletroniczny
    Date: Fri, 25 Jan 2002 23:02:19 +0100

    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" napisał w wiadomości ...

    > Ale z ciebie pytacz.. Skąd mam wiedzieć, jaki komunikat program wyświetla,
    > gdy piszesz "coś tam"?
    > Pozdrawiam Krzysztof

    Swieta racja nie zdazylem anulowac ogloszenia ale skoro juz je puscilem to
    sprubuje to troche uscislic. Nie mam przed soba teraz tego komputera ale
    pojawialy sie dwa komunikaty. Pierwszy nie mogl znalezc jakiegosc pliku
    zwiazanego z "engine". Dokladnie nie pamietam tresci. Drugi dotyczyl wlasnie
    bazy danych. Po kliknieciu "OK" program sie wylacza i po zabawie.
    Konkretniej to bede dopiero wiedzial w poniedzialek ;-(

    Dziekuje za zainteresowanie i pozdrawiam