  • 1. Data: 2002-01-25 20:43:31
    Temat: Płatnik-Przekaza Eletroniczny
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Czy ktos moze sie orinyuje dlaczego ten program nie chce sie uruchomic na
    miom komputerze. Wyskakuje mi komunikat ze nie moze czegos tam znalezc. Na
    innych komputerach nie ma problemow. Moze to miec cos wspolnego z baza
    danych? Tylko z teego co czytalem moze wystapic taki problem jesli istaluje
    sie nowa wersja a stara uzywalo poprzednio. Tylko ze na tym komputerze ten
    program byl instalowany po raz pierwszy.

    gory dziekuje za porade.

    --
    POLUS
    p...@i...pl

  • 2. Data: 2002-01-25 20:50:48
    Temat: Re: Płatnik-Przekaza Eletroniczny
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Polus" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze sie orinyuje dlaczego ten program nie chce sie uruchomic na
    > miom komputerze. Wyskakuje mi komunikat ze nie moze czegos tam znalezc.

    Ale z ciebie pytacz.. Skąd mam wiedzieć, jaki komunikat program wyświetla,
    gdy piszesz "coś tam"?
    Pozdrawiam Krzysztof

  • 3. Data: 2002-01-25 22:02:19
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof-Piasecki" napisał w wiadomości ...

    > Ale z ciebie pytacz.. Skąd mam wiedzieć, jaki komunikat program wyświetla,
    > gdy piszesz "coś tam"?
    > Pozdrawiam Krzysztof

    Swieta racja nie zdazylem anulowac ogloszenia ale skoro juz je puscilem to
    sprubuje to troche uscislic. Nie mam przed soba teraz tego komputera ale
    pojawialy sie dwa komunikaty. Pierwszy nie mogl znalezc jakiegosc pliku
    zwiazanego z "engine". Dokladnie nie pamietam tresci. Drugi dotyczyl wlasnie
    bazy danych. Po kliknieciu "OK" program sie wylacza i po zabawie.
    Konkretniej to bede dopiero wiedzial w poniedzialek ;-(

    Dziekuje za zainteresowanie i pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-01-25 23:09:32
    Od: "alug" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > sie nowa wersja a stara uzywalo poprzednio. Tylko ze na tym komputerze ten
    > program byl instalowany po raz pierwszy.

    Przed zainstalowaniem programu nalezy zainstalowac bodajże DAO, ktore
    znajduje sie na plycie z Platnikiem. Nie trzeba tego robic, jesli na
    komputerze zainstalowano wczesniej np. Accessa. Tak twierdzi informatyk z
    ZUS ;-) Powinno pomoc.

    Zycze cierpliwosci
    alug

  • 5. Data: 2002-01-26 05:22:25
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Użytkownik "alug" napisał w wiadomości >

> [...]
    > znajduje sie na plycie z Platnikiem. Nie trzeba tego robic, jesli na
    > komputerze zainstalowano wczesniej np. Accessa. Tak twierdzi informatyk z

    Informatyk ma chyba racje bo na innych kompach byl Access a na tym nie.
    Sprawdze w poniedzialek.

    Dziekuje za pomoc.