    From: "Czarek" <c...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnik a baza w MS SQL
    Date: Sun, 5 Oct 2003 13:40:27 +0200
    Sender: c...@s...onet.pl@bukowe2.espol.com.pl

    Użytkownik "Dilvish" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:blosht$3fe$1@nemesis.news.tpi.pl...
    : Hello
    : Mam winde 98 i jak instaluje platnika 5 to potem chce zalozyc baze na sql.
    : Wsyszstko jest dobrze do 4 korku kiedy pojawia sie wybor albo autoryzacji
    : windowsowej albo podanie loginu i hasla.
    : W pierwszy przypadku nie dziala a w drugim nie moze stworzy konta czyli
    tez
    : nie dziala.
    : Czy ma ktos jakies wskazowki dla mnie ??
    : Moze trzeba skonfigurowac jakos tego sql.
    : Z gory dziekuje za pomoc
    : Dilvish

    Musisz raczej wybrać logowanie i hasło (w tym 4 korku).

    Ale zanim klikniesz buttona, żeby szukał bazę sql musisz ją ręcznie odpalić.
    Najprawdopodobniej ikonka bazy SQL (w prawym dolnym rogu przy dacie)ma taki
    czerwony kwadracik (czyli, że jest zatrzymana). Kliknij na niej prawym
    klawiszem myszki i z menu wybierz coś w rodzaju start, czy uruchom (już nie
    pamiętam, ważne, żeby kwadracik zamienił się w zielony trójkącik/strzałkę).
    Raz komuś instalowałem SQL na WIN98 i poszło, zatem powinno pójść i u
    ciebie. Powodzenia.

    Pamiętaj o ścieżce Nazwa_komputera\Nazwa_bazy_sql (czyli np.
    Administrator\Platnik, możesz tę nazwę zidentyfikować najeżdżając myszką nad
    tą ikonę, wówczas powinna się ta nazwa wyświetlić).

    Czarek