    From: "Czarek" <c...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Platnik a baza w MS SQL
    Date: Sun, 5 Oct 2003 14:19:58 +0200
    Sender: c...@s...onet.pl@bukowe2.espol.com.pl

    Użytkownik "Dilvish" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:blp137$fp7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    : wszystko jest zrobione tak jak napisales i serwer odpalony i sciezka
    : dobra...
    : jednak dalej nie dziala :(
    : a w tym logowaniu trzeba podac jakies konkretne dane (tzn te od
    : aministratora + haslo) czy mozna nowe wymyslic

    Raczej dane administratora i jego hasło.

    Ja miałem tak. Zainstalowałem Płatnika, wskazując, że chcę utworzyć bazę
    SQL. Coś mi nie chciało wyjść, myślałem, że to przez Win98, zatem
    odinstalowałem wszystko, włącznie z bazą SQL. Żeby to zrobić musiałem
    wyrzucić z autostartu program SQL Server Service Manager, bo jak już się
    uruchomi, to nijak nie da się go usunąć.

    Kiedy całkowicie wszystko usunąłem (i płatnika i SQL), to zainstalowałem
    wszystko jeszcze raz. Tym razem od razu przeszedłem ścieżkę, o której
    mówiłeś, nie próbowałem innych opcji i (po zapuszczeniu zielonej strzałki)
    wszystko poszło.

    Tylko jak zauważyłem, po każdym uruchomieniu komputera pod tym systemem
    trzeba odpalać silnik SQL (SQL Server Service Manager) ręcznie, ale chyba
    nie było zaznaczone pole "Auto-start service when OS starts". Moim zdaniem
    powinieneś ten silnik popchnąć ustawiając jako Services: SQL Server (tylko
    nie "agent"), no i start/continue. Dodatkowo - trochę odczekaj, bo ten
    badziew długo się czasami uruchamia.

    To chyba wszystko, co na ten temat pamiętam.

    Czarek